سریال انیمیشنی براساس بازی Galaga ساخته می‌شود

28 August 2018 - 10:00

بازی Galaga گزینه مشخصی برای اقتباس در هالیوود بنظر نمی‌رسد اما این اتفاق در حال وقوع است. روبرتو اُرسی (Roberto Orci) رسما برای تهیه Galaga Chronicles، سریال انیمیشنی براساس بازی Galaga قرارداد امضا کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارش ددلاین، اُرسی دنیای Galaga Chronicles را شکل داده و توسعه می‌بخشد. کارهای قبلی وی عبارتند از: فیلم‌های ریبوت Star Trek و The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲)، و Transformers. ارسی خالق Fringe و Sleepy Hollow برای فاکس نیز بوده است. او در بیانیه‌ای اظهار داشته:

Galaga یکی از بازی‌هایی است که من با بازی آن بزرگ شدم. خاطرات خوبی از دقایق و ساعت‌هایی که صرف این بازی کردم، دارم. از کار کردن با Nuttery Entertainment و نمایش این بازی در قالب جدیدی، خوشحالم.

بازی Galaga در سال ۱۹۸۱ بعنوان دنباله Galaxian منتشر شد و یکی از برجسته‌ترین بازی‌های تاریخ است. هرچند داستانی در بازی وجود ندارد. بازیکن‌ها کنترل خلبانِ تنها را برعهده می‌گیرند و تلاش می‌کنند حمله دشمن که عموما موجودات حشره مانندی هستند را کند کنند. این بازی جالب است اما چیزی بیشتر از این وجود ندارد.

گزارش ددلاین نشان می‌دهد که Galaga Chronicles توسط Shadow Machine ساخته می‌شود که کمپانی سازنده Robot Chiken, BoJack Horseman و Final Space نیز است.

ماگنو جانسون (Magnus Jansson) مدیر هئیت مدیره The Nuttery اظهار داشته:

بیشتر از این نمی‌توانستیم به مرحله خلاقیت و سازندگی در بخش ماجراجویی فضایی برسیم. داستان‌نویسی و خلاقیت علمی‌تخیلی فوق‌العاده روبرتو و طراحی و انیمیشن عالی ShadowMachine این پروژه را ارتقا می‌دهد.‌ فکر می‌کنم داستان خوبی برای Galaga داریم که طرفداران‌ این بازی یا طرفداران ژانر علمی‌تخیلی را ناامید نخواهد کرد.

سریال Galaga Chronicles در حال حاضر شبکه تلویزیونی ندارد اما توسط شبکه‌های کابلی و پخش‌کننده خریداری می‌شود. فصل اول این سریال ۱۲ قسمتی خواهد بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.