شاهد تصویر جدید منتشر شده از فیلم Doctor Strange باشید

5 September 2016 - 11:00

فاز سوم فیلم‌های استودیوی مارول تمرکز بیشتری نسب به فازهای قبلی بر روی جنبه کیهانی دنیای مارول دارد، که قبلا آن را به طور خلاصه در فیلم Ant-Man «مرد مورچه‌ای» دیدیم، آنجا که اسکات لنگ وارد قلمرو کوانتومی شد. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از موفقیت گسترده فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، فاز سوم در ماه نوامبر ادامه می‌یابد، جایی که فیلم جادوگر اعظم Doctor Strange معرفی خواهد شد که قرار است تماشاگران را به ابعادی از جهان ببرد که قبلا در دنیای مارول کشف نشده‌است. این فیلم همچنین قول جلوه‌های ویژه خیره کننده را به طرفداران می‌دهد. این جلوه‌های ویژه توسط کسانی که در آن دخیل بوده‌اند عنوان «فانتزی مارول» را گرفته‌است و با مهر تایید استن لی (Stan Lee)، طرفداران می‌توانند انتظار فیلمی چند بعدی و اصطلاحا «ذهن خم کن» را داشته‌باشند. با نزدیک‌تر شدن تاریخ اکران فیلم، مارول تصاویر جدیدی از فیلم را برای نگاه دقیق‌تر به کاراکترها منتشر می‌کند.

در تصویر جدید منتشر شده توسط Yahoo! Movies شاهد بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) هستیم که لباس مخصوص دکتر استرنج را بر تن دارد و زخم‌هایی از مبارزات قبلی بر صورت او نقش بسته‌است. در این عکس او را ایستاده در اتاقی شکیل می‌بینیم که به نظر اخیرا مبارزه‌ای در آن اتفاق افتاده‌است. با نگاه به دکوراسیون اتاق می‌توان حدس زد که این مکان معبدِ معبدها (Sanctum Sanctorum) یا همان اقامتگاه دکتر استرنج است. در تریلر دوم فیلم لحظه‌ای دیدیم که دکتر در این مکان در حال مبارزه با شخصیت منفی کیلیسیوس با بازی مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) است. پس امکان دارد این عکس مربوط به اتفاقات بعد از آن مبارزه باشد. این تصویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Doctor-Strange-Benedict-Cumberbatch-Sanctum-Santorum

فیلم Doctor Strange داستان شخصیت جراح مشهور اعصاب، استفن استرنج را بیان می‌کند، که پس از یک حادثه وحشتناک رانندگی دستانش دچار مصدومیت شدید می‌شوند و این موضوع سبب می‌شود که او دیگر قادر به انجام جراحی نباشد، در پی این موضوع دکتر بار سفر بسته و به دنبال راه‌هایی دیگر برای درمان بیماری‌ها می‌گردد. در ادامه او با فردی باستانی برخورد پیدا می‌کند، که پس انجام چند آزمایش بر روی استرنج به این موضوع پی می‌برد که استرنج شایسته یادگیری هنرهای جادویی است و قبول می‌کند که او را برای تبدیل شدن به جادوگر اعظم راهنمایی کند.

در این فیلم همچنین می‌توانیم شاهد تیلدا سوینتون (Tilda Swinton) در نقش فرد باستانی، چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) در نقش بارون موردو، بندیکت وانگ (Benedict Wong) در نقش وانگ و ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) در نقش پرستار شب، کریستین پالمر باشیم. با نزدیک شدن تاریخ اکران فیلم و انتشار تصاویر و تریلرهای بیشتر، شایعات زیادی نیز پیرامون نقش‌های دیگر حاضر در فیلم شنیده می‌شود. یکی از این شایعات اخیر می‌گوید که فیلم، شخصیت جریکو درام یا همان برادر وودو را نیز معرفی خواهد کرد، جادوگر دیگری که قدرت‌های ماورایی و شبه‌فیزیکی فراوانی دارد.

علاوه بر جلوه‌های بصری به سبک Inception «الهام» و خارق‌العاده برای مخاطب، فیلم پر خواهد بود از صحنه‌های اکشن نفس گیر که البته با آنچه در فیلم‌های قبلی مارول دیده‌بودیم تفاوت خواهد داشت، چون استرنج المان جادو را نیز وارد نبردهایش خواهد کرد.

Doctor Strange در تاریخ ۱۴ آبان امسال راهی سینماها خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.