سریال Arrow: سبز از مُد افتاد! مشکی مُد جدید است

28 August 2018 - 10:30

ستاره سریال Arrow، استفان امل (Stephen Amell) نکته هنری جدیدی از فصل هفتم سریال ابر قهرمانی شبکه CW منتشر کرده، که پشیمانی و افشاگری را نشان می‌دهد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تغییر جدید را در انتهای خبر مشاهده کنید.

بازی گروه شکارچیان کمان در این فصل تایید شده و هالی الیسا (Holly Elissa) در نقش Red Dart، قاتل بی‌رحم و دقیق؛ مایکل جانسون (Michael Jonsson) در نقش کودیاک، حیوانی از انسان با قدرت حیوانی؛ و میراندا ادواردز (Miranda Edwards) در نقش Silencer، استاد خفا. گروه افسانه‌ای قاتلین توسط ریکاردو دیاز به استخدام در آمده‌اند تا از الیور و تیم‌اش انتقام بگیرند.

سرانجام، از وقتی الیور زندانی می‌شود، چهره‌های آشنایی برمی‌گردند، از جمله مایکل جی وایت در نقش بن ترنر/ ببر برنز، کادی رانلز در نقش درک سامپسون و وینی جونز در نقش بریک بریکول.

وقتی الیور مجبور می‌شود هویت ابرقهرمانی خود را مخفی نگه دارد، هیچ وجود محدودیتی ندارد اما در قسمت پایانی فصل شش، او سرانجام برگشت و مجبور شد خودش را بعنوان گرین ارو به دنیا معرفی کند. حالا الیور با خیلی از مجرمین پشت میله‌های زندان رو در رو شده و خانه جدیدی در زندان امنیتی Slabside Maximum می‌سازد. الیور خود را به نحوی آسیب‌پذیر می‌بیند.

استفان امل (Stephen Amell) ستاره‌ی سریال و بازیگر نقش الیور کوین است، دیوید رمزی (David Ramsey) در نقش جان دیگل و امیلی بت ریچاردز (Emily Bett Richards) در نقش فلیسیتی اسموک دیگر بازیگران کلیدی سریال هستند.‌ کالتون هینز در نقش روی هارپر برگشته است.

این سریال که براساس شخصیت‌های دی‌سی است، توسط گرگ برلنتی (Greg Berlanti)، مارک گاگنهیم (Marc Guggenheim)، وندی مریسل (Wendy Mericle) و سارا اسکچر (Sarah Schechter) تولید می‌شود. سریال ارو را بونانزا پروداکشنز و برلنتی پروداکشنز و تلویزیون برادران وارنر می‌سازند.

فصل هفت سریال Arrow از دوشنبه ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) ساعت ۸ شب روی آنتن شبکه CW می‌رود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.