اولین تصاویر مجموعه The Haunting of Hill House منتشر شدند

28 August 2018 - 12:30

به گزارش سایت خبری IGN، نتفلیکس تصاویری از سریال The Haunting of Hill House، بازسازی مدرنی از رمان برجسته شیرلی جکسون (Shirley Jackson) به همین نام، منتشر کرد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تصاویر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

بازیگران این مجموعه عبارتند از: میشل هوسمن (Michiel Huisman)، کارلا گوگینو (Carla Gugino)، تیموتی هاتون (Timothy Hutton)، الیزابت ریسر (Elizabeth Reaser)، الیور جکسون-کوهن (Oliver Jackson-Cohen)، هنری توماس (Henry Thomas)، کیت سیگل (Kate Siegel) و ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti).

این سریال خواهران و برادرانی را نشان می‌دهد که در خانه‌ی تسخیر شده‌ای در حومه شهر بزرگ شده‌اند. حالا این بچه‌ها بزرگ شده‌اند و مجبورند کنار هم باشند تا با مصیبتی مواجه شوند و این خانواده باید با ارواح گذشته روبرو شود که در ذهن دارند و برخی از این ارواح به شکل سایه‌هایی اطراف خانه می‌چرخند.

مایک فلاناگان (Mike Flanagan) سازنده، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است. سریال The Haunting of Hill House درام خانوادگی پیچیده‌ای در قالب یک داستان ترسناک است. ترور ماسی (Trevor Macy) تهیه‌کننده اجرایی کار در کنار فلاناگان است. مردیث آوریل (Meredith Averill) شورانر و تهیه‌‌کننده اجرایی است. جاستین فالوی (Justin Falvey) و داریل فرانک (Darryl Frank) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

روبرت وایز (Robert Wise) نسخه ۱۹۶۳ سریال به نام The Haunting با بازی جولی هریس (Julie Harris) را کارگردانی کرده، که فضای ترسناک و وحشت روانی شدیدی داشت. نسخه‌ی ۱۹۹۹ فیلم به قلم اسپیلبرگ و کارگردانی جان دو بونت (Jan de Bont) و بازی لیام نیسون (Liam Neeson) و لیلی تایلور (Lili Taylor) بود.‌ استفان کینگ نیز این رمان را برای مینی‌سریال Rose Red در سال ۲۰۰۲ استفاده کرد.

سریال The Haunting of Hill House از جمعه ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) روی آنتن شبکه نتفلیکس می‌رود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.