مت رایان دوباره در نقش جان کانستنتین بازی خواهد کرد

30 July 2016 - 01:18

اگر از طرفداران سری کمیک های DC هستید، مسلما خبر لغو ساخت ادامه سریال Constantine شما را مایوس کرده است; سریالی که تنها یک فصل از آن ساخته و نمایش داده شده بود در همان ابتدای کار خود پایان یافت.

بی شک خود سریال نتوانست آنطور که باید خوب عمل کند اما مطمئنا عملکرد مت رایان (Matt Ryan) به عنوان جان کانستنتین قابل ستایش و تحسین بود. از آنجایی که شخصیت کانستنتین دیگر در سینما و تلویزیون جایگاهی نداشت، رایان تنها در یک قسمت از سریال Arrow حضور پیدا کرد و تاکنون خبر خاصی از وی منتشر نشد. اما به نظر می رسد که دوباره وی را در این نقش ملاقات خواهیم کرد، اینبار در انیمیشن Justice League Dark!

این انیمیشن به طور رسمی در نمایشگاه Comic-Con هفته قبل تایید شد اما اطلاعاتی درمورد صداپیشگان آن در دسترس قرار نگرفت. با توجه به ویدیو پشت صحنه ساخت این انیمیشن که در Batman The Killing Joke نمایش داده شده بود، مت رایان شخصیت جان کانستنتین را صداگذاری خواهد کرد. وی در این خصوص گفت:

من قصد داشتم تا در پروژه های مختلفی به عنوان شخصیت کانستنتین بازی کنم، در کنار شخصیت های نمادین دنیای مخوف DC!

شایان به ذکر است که مت رایان تنها فردی نیست که در نقش جان کانستنتین ایفای نقش می کند و کیانو ریوز (Keanu Reeves) قبل از وی در فیلم Constantine این افتخار را از آن خود کرد. با این حال مت رایان توانسته بهتر از رقیب خود در دل طرفداران جای بگیرد و بسیاری خواهان بازگشت وی به عنوان جان معروف هستند.

انیمیشن The Justice League Dark در پاییز ۲۰۱۶ بر روی بلوری در دسترس خواهد بود.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.