اضافه شدن بازیگران جدید به فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark

28 August 2018 - 15:00

به دنبال خبر اخیر مبنی بر پیوستن زوئی کلتای (Zoe Colletti) به فیلم Scary Stories to Tell in the Dark، کمپانی‌های CBS Films و Entertainment One بازیگران دیگری را نیز به عنوان تیم بازیگران این پروژه معرفی کرده‌اند. این بازیگران عبارتند از: آستین آبرامز (Austin Abrams)، گابریل راش (Gabriel Rush)، مایکل گارزا (Michael Garza)، آستین زاجور (Austin Zajur) و ناتالی گانزورن (Natalie Ganzhorn). با سینماگیمفا همراه باشید.

آندری اوردال (André Øvredal) کارگردان این پروژه در این‌باره اظهار داشت:

ما ماه‌ها زمان صرف جستجو و جمع‌آوری گروهی کامل از بازیگران کردیم تا ما را در روایت و به تصویر کشیدن ترسناک‌ترین اقتباسی که می‌توانیم تصورش را بکنیم، یاری دهند.

گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro)، تهیه‌کننده این اثر نیز در تایید سخنان اوردال افزود:

من مفتخرم که آندری و تیممان را حمایت می‌کنم تا دنیای باور نکردنی SCARY STORIES را به صفحه‌های نمایش بیاوریم.

فیلمنامه این فیلم با اقتباس از سه‌گانه پرفروش الوین شوارتز (Alvin Schwartz) نوشته شده است. این کتاب‌ها داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کنند که باید اسرار مرگ‌های وحشتناکی که در شهر کوچکشان رخ می‌دهد، حل کنند.

کوین و دنیل هیجمن (Kevin & Daniel Hageman) با همکاری پاتریک ملتون (Patrick Melton)، مارکوس دانستن (Marcus Dunstan) و دل تورو فیلمنامه این پروژه را نوشته‌اند. در ابتدا قرار بود که دل تورو این فیلم را کارگردانی کند اما از این سمت کناره‌گیری کرد و ترجیح داد که تهیه‌کننده‌ی این فیلم باشد. تولید این فیلم همین هفته آغاز می‌شود.

Entertainment One  فیلم Scary Stories To Tell In The Dark را در کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزلند، آلمان، بنلوکس، اسپانیا، اتریش و سوئیس و CBS Films آن را از طریق کمپانی Lionsgate درون ایالات متحده پخش می‌کند. شین دنیل (Sean Daniel)، الیزابت گریو (Elizabeth Grave)، جیسون اف. برون (Jason F. Brown) و جی. مایلز دیل (J. Miles Dale) این فیلم را تولید خواهند کرد.

هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار این فیلم در نظر گرفته نشده است اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۹ بر روی پرده‌ی سینماها برود.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.