بلیک نلسون به فیلم Just Mercy پیوست

29 August 2018 - 12:00

خبرگزاری Variety تایید کرد تیم بلیک نلسون (Tim Blake Nelson) بازیگر فیلم Watchmen از HBO و همچنین The True Don Quixote و The Ballad of Buster Scruggs در حال پیوستن به لیست بازیگران درام Just Mercy «فقط بخشش» از شرکت Warner Bros. Pictures است. نسلون به مایکل بی جوردنِ بزرگ که بازیگر فیلم‌های Black Panther و Creed II است و همچنین بری لارسون (Brie Larson) برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و بازیگر فیلم‌های Room و Captain Marvel و جمی فاکس (Jamie Foxx) برنده‌ی جایزه‌ی گولدن گلوب و بازیگر Ray، Django Unchained و Baby Driver پیوست. اخیرا نیز او شی جکسون جونیور (O’Shea Jackson Jr) به این پروژه پیوسته است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Just Mercy بر اساس خاطرات بسیار پر فروش برایان استیونسون (Bryan Stevenson) با همین نام ساخته شده است. داستان این فیلم، استیونسون (با بازی جوردن) که یک وکیل مدافع حقوق مدنی است را دنبال می‌کند. او تجربیات خود و جزئیات پرونده‌ی زندانی محکوم به اعدام، که او برای آزاد کردنش مبارزه کرده است را بازگو می کند. داستان واقعی در مورد رستگاری، رحمت و اشتیاق برای آزادی است که در مقابل یک سیستم قضایی فاسد قرار دارد.

این فیلم توسط دستین کریتون (Destin Cretton) که اخیرا با لارسن (Larson) در پروژه‌هایی مانند Short Term 12 و The Glass Castle همکاری داشته است، کارگردانی می‌‌شود. نویسندگان Just Mercy اندرو لنهام (Andrew Lanham) نویسنده‌ی Glass Castle و کریتون هستند. گیل نتر (Gil Netter)، اشر گولدستین (Asher Goldstein) و جوردن تهیه کنندگان فیلم هستند. این پروژه در اصل توسط Broad Green Pictures تهیه می‌شد ولی به وارنر براز منتقل شد. تولید فیلم Just Mercy از ماه آینده در آتلانتا شروع می‌شود.

منبع: Cimingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.