نتفلیکس پوستر فیلم Private Life را منتشر کرد

28 August 2018 - 23:00

نتفلیکس به تازگی پوستر رسمی درام کمدی Private Life را منتشر کرده است. پل جیاماتی( Paul Giamatti)، نامزد جایزه‌ی اسکار، کاترین هان (Kathryn Hahn)، نامزد جایزه‌ی امی و کایلی کارتر (Kayli Carter) از ستارگان حاضر در این فیلم هستند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Private Life، فیلم جدید تامارا جنکینز (Tamara Jenkins)، فیلمسازی که نامزدی اسکار را در کارنامه دارد، داستان ریچارد (با بازی پل جیاماتی) و ریچل (با بازی کاترین هان) را تعریف می‌کند. این زوج که از ناباروری رنج می‌برند و هر روز بیشتر و بیشتر در دنیای منزوی و پرفشار خویش غرق می‌شوند، سعی دارند تا زندگی خود را از ورطه‌ی این مسائل بیرون بکشند و ازدواجشان را حفظ کنند. آن‌ها در طی چنین تلاشی برای حفظ زندگی‌شان به درمان نازایی و فرزند خواندگی نیز اقدام می‌کنند. پس از تحول عاطفی و اقتصادی حاصل از باروری آزمایشگاهی‌ که در زندگی‌شان رخ می‌دهد، ریچارد و ریچل در پایان دوران میانسالی خود به سر می‌برند؛ اما پس از وارد شدن سِیدی به زندگی آن‌ها، یک دانشجوی کالج که درسش را رها کرده، ناگهان همه چیز شروع به تغییر کردن می‌کند.

از دیگر ستارگانی که در این فیلم هنرنمایی خواهند کرد می‌توان به مولی شانون (Molly Shannon)، امیلی رابینسون (Emily Robinson) و شابان فلن هوگان (Siobhan Fallen Hogan) اشاره کرد.

فیلم اوریجینال Private Life به صورت جهانی از نتفلکیس پخش خواهد شد. این فیلم در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ در سینما‌های منتخب دنیا روی پرده خواهد رفت.


منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.