سامانتا ماتیس به فصل چهارم Billions اضافه شد

29 August 2018 - 11:30

به گزارش خبرگزاری «هالیوود ریپورتر» (The Hollywood Reporter)، «سامانتا مارتیس» (Samantha Mathis)، که در آثاری نظیر The Strain «دگردیسی» و Under the Dome «زیر گنبد» حضور داشته، قرار است به فصل چهارم سریال Billions «میلیاردها» اضافه شود و در کنار بازیگرانی از جمله «پل جیاماتی» (Paul Giamatti)، «دیمین لوئیس» (Damian Lewis) و «آسیا کیت دیلون» (Asia Kate Dillon) هنرنمایی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سامانتا ماتیس نقش «سارا هامون»، مدیر ارشد عملیات کمپانی «تیلور میسون کپیتال» را بازی خواهد کرد. این شخصیت توسط تیلور (با بازی آسیا کیت دیلون) انتخاب می‌شود تا از این کمپانی نوپا محافظت کرده و آن را اداره کند.

داستان سریال میلیاردها، که از دیگر بازیگران آن می‌توان به «مگی سیف» (Maggie Siff)، «مالین اکرمن» (Malin Akerman)، «توبی لئونارد مور» (Toby Leonard Moore)، «دیوید کاستابیل» (David Costabile)، «کاندولا رشاد» (Condola Rashad) و «جفری دیمون» (Jeffrey DeMunn) اشاره کرد، روایت به رخ کشیدن قدرت میان دو شخص بانفوذ و پرقدرت از دو قطب قانون‌گذاران و سرمایه‌گذاران در دنیای امروزه است. دادستانی زیرک و بلندپرواز بنام «چاک رودز» (با بازی پل جیاماتی) پس از رسیدن به ریاست صندوق‌های تأمین، سخت به دنبال گیر انداختن و رسوا کردن یکی از بزرگترین و بانفوذترین صندوق‌داران مالی شرکت‌های وال استریت در نیویوک بنام «بابی اکسلراد» (با بازی دیمین لوئیس) بوده و هسته‌ی اصلی داستان این سریال را شکل می‌دهد.

 «میلیاردها» توسط «بری کاپپلمن» (Brian Koppelman)، «دیوید لوین» (David Levien) و «اندرو راس سورکیس» (Andrew Ross Sorkin) خلق شده است. کاپلمن و لوین در نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی و همچنین شورانر سریال هم حضور دارند.

چهارمین فصل سریال میلیاردها، که ساختش در اواسط پخش فصل سوم توسط شبکه «شوتایم» (Showtime) تاییدشد، قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.