موجودات فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark چه‌ شکلی خواهند بود؟!

29 August 2018 - 13:00

یکی از دلایلی که سه‌گانه Scary Stories to Tell in the Dark به نویسندگی آلوین شوارتز (Alvin Schwartz) را به کتاب‌هایی ماندگار و به‌یادماندنی بدل کرد، تصویرگری‌های استیون گمل (Stephen Gammell) در این مجموعه بود. هنگامی که در توییتر از تهیه‌کننده فیلم اقتباسی این کتاب‌ها یعنی گی‌یرمو دل تورو (Guillermo Del Toro) پرسیده شد که آیا موجودات درون فیلم شبیه به تصویرگری‌های گمل خواهند بود یا خیر، دل تورو در به سادگی پاسخ داد: “بله”. با سینماگیمفا همراه باشید.

این کتاب‌ها داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کنند که باید اسرار مرگ‌های وحشتناکی که در شهر کوچکشان رخ می‌دهد، حل کنند. کوین و دنیل هیجمن (Kevin & Daniel Hageman) با همکاری پاتریک ملتون (Patrick Melton)، مارکوس دانستن (Marcus Dunstan) و دل تورو فیلمنامه این پروژه را نوشته‌اند. در ابتدا قرار بود که دل تورو این فیلم را کارگردانی کند اما از این سمت کناره‌گیری کرد و ترجیح داد که تهیه‌کننده‌ی این فیلم باشد. تولید این فیلم همین هفته آغاز می‌شود.

Entertainment One  فیلم Scary Stories To Tell In The Dark را در کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزلند، آلمان، بنلوکس، اسپانیا، اتریش و سوئیس و CBS Films آن را از طریق کمپانی Lionsgate درون ایالات متحده پخش می‌کند. شین دنیل (Sean Daniel)، الیزابت گریو (Elizabeth Grave)، جیسون اف. برون (Jason F. Brown) و جی. مایلز دیل (J. Miles Dale) این فیلم را تولید خواهند کرد.

هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار این فیلم در نظر گرفته نشده است اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۹ بر روی پرده‌ی سینماها برود.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.