نتفلیکس خبر از ساخت سریال جنایی جدیدی داد

29 August 2018 - 13:00

به دنبال موفقیت سریال Making A Murderer، نتفلیکس به افزایش محبوبیت جنایت واقعی با اعلام خبر ساخت سریال The Story of a Crime ادامه داد. این سریال آنتولوژی جدید طی دهه‌های متوالی کشورهای مختلفی را تکان داده، و باعث سردرگمی اجتماعی، اتهام به فساد و درخواست برای اجرای عدالت شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اریک بارماک (Erik Barmack) معاون بخش International Originals نتفلیکس اظهار داشته:

خوشحالیم که به دنبال فرمت‌های جدید، جستجوی بین‌المللی و شراکت با بهترین داستان‌گویان در سرتاسر دنیا برای تولید محتوای جهانی هستیم. “جنایت” ژانر محبوبی در تمام دنیاست و خرسندیم که پیشنهاد ساخت این سریال آنتولوژی جدید با تم بین‌المللی به نتفلیکس داده شد.

فصل اول این فرنچایز درباره پرونده لویز دونالدو کالوسیو، سیاست‌مدار و کاندید ریاست جمهوری مکزیک که در رویداد برگزاری کمپین در تیجانا در سال ۱۹۹۴ کشته شد، است. تولید این فصل ۸ قسمتی این هفته در مکزیکو سیتی شروع می‌شود و در سال ۲۰۱۹ از نتفلیکس پخش می‌گردد.

این سریال را Dynamo برای نتفلیکس می‌سازد و جورج آ. جیمنز (George A. Jiménez)، ایلس سالاس (Ilse Salas)، آلبرتو گورا (Alberto Guerra)، گاستاوو سنچز پارا (Gustavo Sánchez Parra)، مارتین آلتومارو (Martin Altomaro)، لیزا اُون (Lisa Owen) و آری بریکمن (Ari Brickman) بازیگران آن هستند. رودریگو سانتوس (Rodrigo Santos) فیلم‌نامه نویس اصلی است و هیرومی کاماتا (Hiromi Kamata) و ناتالیا بریستین (Natalia Beristain) کارگردانان سریال هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.