Hulu سفارش ساخت دو فصل جدید از سریال جاستین رویلند را داده است

29 August 2018 - 20:35

بر اساس گزارشی از Variety، شبکه‌ی Hulu سفارش ساخت دو فصل از یک انیمیشن سریالی از جاستین رویلند (Justin Roiland) و مایک مک‌ماهان (Mike McMahan) به نام Solar Opposites را داده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

رویلند کسی که دستیار خالق و ستاره‌ی سریال Rick and Morty است و مک ماهان، کسی که نویسنده‌ی سریال Adult Swim به همراه رویلند است، اکنون با هم تهیه کنندگان اجرایی و نویسنده‌ی سریال Solar Opposites برای این استریم سرویس هستند و علاوه بر این صداپیشگی دو شخصیت اصلی تری (Terry) و کوروو (Korvo) را هم بر عهده دارند.

این سریال خانواده‌ای از بیگانگان را نشان می‌دهد که از دنیای بهتری نسبت به زمین آمده‌اند و مجبور می‌شوند در آمریکای مرکزی پناه بگیرند. رویلند همچنین به مری مک (Mary Mack) بازیگر Golan the Insatiable و شین گیامبرون (Sean Giambrone) بازیگر The Goldbergs که از اعضای تیم صداپیشگی هستند می‌پیوندد.

Solar Opposites در اصل در سال ۲۰۱۵ توسط رویلند و هنگامی که این سریال در فاکس در حال توسعه بود، معرفی شد اما خبری از آن تا به امروز منتشر نشد. اکنون بخش تلویزیونی شرکت فاکس قرن بیستم همچنان تهیه کننده‌ی این مجموعه است و اولین همکاری‌اش در زمینه‌ی یک انیمیشن سریالی با Hulu به حساب می‌آید.

این قرارداد دو فصله، سه ماه پس از قرارداد رویلند و دن هارمون (Dan Harmon) برای ساخت مجدد Rick and Morty برای ۷۰ قسمت و تعداد نامشخصی فصل، بسته شده است. اگرچه هارمون گفته است که امیدوار است فصل چهارم Rick and Morty شامل بیش از ده قسمت معمولی باشد.

Rick and Morty اکنون می‌تواند از طریق Hulu پخش شود اما سریال Solar Opposites قرار است فصل اول هشت قسمتی‌اش در سال ۲۰۲۰ از این سرویس استریم پخش گردد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.