اولین عکس پرنس فیلیپ جدید در فصل سوم سریال The Crown منتشر شد

29 August 2018 - 17:30

نتفلیکس یک عکس رسمی دیگر از فصل سوم سریال The Crown را منتشر کرده است که در این عکس شاهد اولین حضور توبیاس منزیس (Thobias Menzies) به عنوان پرنس فیلیپ همسر ملکه الیزابت دوم هستیم‌. پیش از این و در دو فصل ابتدایی سریال، مت اسمیت (Matt Smith) این نقش را ایفا می‌کرد.در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در فصل سوم تمامی شخصیت‌ها چندین سال بزرگ‌تر خواهند شد و بازیگران جدیدی آن‌ها را به نمایش می‌گذارند که می‌توان به حضور الیویا کلمن (Olivia Coleman) در نقش ملکه الیزابت، هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) در نقش پرنسس مارگارت، بن دنیلز (Ben Daniels) در نقش آنتونی آرمسترانگ جونز و توبیاس منزیس در نقش پرنس فیلیپ اشاره کرد. نقش‌های پرنس چارلز و پرنسس اَن هم توسط بازیگرهای کنونی‌شان یعنی همان جاش اوکانر (Josh O’Conner) و ارین دوهرتی (Erin Doherty) به تصویر کشیده خواهند شد.

با توجه به صحبت‌های سازنده‌ی سریال پیتر مورگان (Peter Morgan)، فصل سوم در سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ روایت می‌شود و انتظار می‌رود که اتفاقات بزرگی در تاریخ بریتانیا از جمله «رابطه‌‌ی میان پرنسس مارگارت و رودی لولین»، «ظهور سیاسی مارگارت تاچر» و «معرفی کامیلا، دوشس کورنوال» را برای مخاطبان تعریف کند. فصل سوم و چهارم قرار است با هم فیلمبرداری شوند اما تنها تاریخ انتشار فصل سوم اعلام شده و این فصل در سال ۲۰۱۹ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

The Crown روایتگر داستان دوران سلطنت ملکه الیزابت دوم در زمان نظم شکننده‌ی اجتماعی موجود پس از جنگ جهانی دوم است. به گزارش The Audience، سریال The Crown باری دیگر با نویسنده-سازنده‌ی سریال، پیتر مورگان، کارگردان سریال، استفان دالدری (Stephen Daldry) و تهیه کننده‌ی آن، اندی هریس (Andy Harries) همکاری خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.