رافال زاویروشا نقش رومن پولانسکی را در Once Upon a Time in Hollywood بازی می‌کند

29 August 2018 - 17:30

لیست بازیگران فیلم جدید «کوئنتین تارانتینو» (Quentin Tarantino)، که Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» نام دارد، روزبه‌روز در حال افزایش است و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرگزاری «هالیوود ریپورتر» (The Hollywood Reporter) اعلام کرده «رافال زاویروشا» (Rafal Zawierucha)، بازیگری لهستانی، هم قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. علاوه بر زاویروشا، «دنی استرانگ» (Danny Strong) و «سیدنی سوئینی» (Sydney Sweeney) نیز به روزی روزگاری در هالیوود اضافه شده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز مشخص نیست که استرانگ و سوئینی چه نقش‌هایی را ایفا خواهند کرد، اما حضور زاویروشا برای هنرنمایی نقش جوانی‌های «رومن پولاسکی» (Roman Polanski) تایید شده است. رومن پولاسکی، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس لهستانی، که آثاری نظیر Chinatown «محله چینی‌ها»، Rosemary’s Baby «بچه رزماری» و The Pianist «پیانیست» را در کارنامه دارد، همسر «شارون تیت» (Sharon Tate) بود. شارون تیت (که مارگو رابی نقش او را بازی می‌کند)، بازیگری آمریکایی بوده که توسط پیروان «چارلز منسن» در سال ۱۹۶۹ و سن ۲۶ سالگی کشته شده و این اتفاق به عنوان پیش‌زمینه‌ی فیلم روزی روزگاری در هالیوود نقش خواهد داشت.

از بازیگران این فیلم پرستاره می‌توان «لئوناردو دیکاپریو» (Leonardo DiCaprio)، «برد پیت» (Brad Pitt)، «آل پاچینو» (Al Pacino)، «مارگو رابی» (Margot Robbie)، «کرت راسل» (Kurt Russell)، «برت رینولدز» (Burt Reynolds)، «تیموتی اولیفانت» (Timothy Olyphant)، «مایکل مدسن» (Michael Madsen)، «تیم راث» (Tim Roth)، «دیمین لوئیس» (Damian Lewis)، «لوک پری» (Luke Perry)، «امیل هرش» (Emile Hirsch)، «داکوتا فنینگ» (Dakota Fanning)، «کلیفتون کالینز» (Clifton Collins)، «کیث جفرسون» (Keith Jefferson)، «نیکلاس هاموند» (Nicholas Hammond)، «جیمز مارسدن» (James Marsden)، «جولیا باترز» (Julia Butters)، «لینا دانم» (Lena Dunham)، «آستین باتلر» (Austin Butler)، «مایا هاوک» (Maya Hawke)، «لورنزا ایزو» (Lorenza Izzo)، «اسکوت مک‌نری» (Scoot McNairy) و «مایک موه» (Mike Moh) را نام برد.

داستان روزی روزگاری در هالیوود، در شهر لس‌آنجلس و تابستان سال ۱۹۶۹ روایت می‌شود و بر روی بازیگری به نام «ریک دالتون» (با بازی دیکاپریو)، که در سریال وسترن موفقی حضور داشته و حال در تلاش است تا پا به دنیای سینما بگذارد، تمرکز دارد. دستیار او «کلیف بوث» (با بازی پیت)، که بدلکارش نیز محسوب می‌شود، هم به دنبال همین آرزوست. گفته شده این فیلم سبکی همانند دیگر اثر تارانتینو، یعنی Pulp Fiction «داستان عامه‌پسند»، خواهد داشت که گروهی از شخصیت‌ها را در آن تابستان به نمایش می‌گذارد.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود، که اولین اثر تارانتینو براساس یک داستان واقعی به شمار می‌رود، در حال حاضر در شهر لس‌آنجلس فیلم‌برداری می‌شود و قرار است در تاریخ ۹ اوت ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۹۸) توسط کمپانی «سونی پیکچرز» (Sony Pictures) در سراسر جهان اکران شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.