گسترش همکاری‌‌ها بین الکس هرش سازنده‌ی Gravity Falls و نتفلیکس

29 August 2018 - 19:30

دو سال پیش بود که الکس هرش (Alex Hirsch) به سریال مشهور محصول دیزنی خود، Gravity Falls پس از ساخت تنها دو فصل پایان داد. هرش که با فیلمنامه‌های Spider-Man: Into the Spider-Verse و Detective Pikachu موافقت و اعلام همکاری کرده، همچنان مشتاق است تا باری یگر با یک انیمیشن فوق العاده به تلویزیون بازگردد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به نقل از ددلاین، نتفلیکس هرش را با قرارداد گسترش همکاریِ چند ساله‌ی خود کیش و مات کرده است و هیچ بهانه‌ای برای نپذیرفتن او باقی نگذاشته است. بنابر این قرارداد، هرش باید یک سریال انیمیشن جدید و فیلم‌های مرتبط با آن را بطور انحصاری برای نتفلیکس بسازد. جالب است بدانید که بیشتر مخاطبان آخرین پروژه‌ی هرش، بزرگسالان بودند تا بچه‌ها!

هرش اعتراف می‌کند:

بیشتر از این نمی‌توانستم از پیوستن به فهرست شگفت انگیز استعدادهایی که به نتفلیکس سرازیر می‌شوند، هیجان زده شوم.

سیندی هالند (Cindy Holland)، نایب رئیس بخش برنامه‌‌ های اورجینال نتفلیکس می‌گوید:

اَلکس یک قصه‌گوی رویایی است با اید‌ه‌هایی جدید که دارد به سرعت پله‌های اعتبار و شهرت را طی می‌کند؛ البته نباید از تحقق این امر به وسیله‌ی صدای نو و زیبای او در انیمیشن‌ها نیز غافل شویم!
ما بسیار از همکاری با او هیجان زده‌ایم چرا که او قرار است حوزه‌ی برنامه‌ های انیمیشن بزرگسال ما را گسترش دهد.

توافق هرش با نتفلیکس آخرین فشار این غول استریمینگ به هرش برای ساخت انیمیشن خواهد بود. اوایل این ماه نتفلیکس پخش Disenchantment، ساخته‌ی مت گرونینگ (Matt Groening) که کارگردان سریال‌های Simposons و Futurama بوده را، آغاز کرده است. فصل پنجم BoJack Horseman، انیمیشن تلویزیونی مخصوص رده‌ی بزرگسال نتفلیکس نیز، سپتامبر امسال روی آنتن می‌رود. F is for Family و Big Mouth نیز دو انیمیشن بزرگسال دیگر هستند که پیش از این روی آنتن رفتند. سریال در حال ساخت لیزا هاناوالت (Lisa Hanawalt)، نیز در همین طبقه بندی قرار می‌گیرد اما نتفلیکس هنوز زمان مشخصی را برای پخش آن اعلام نکرده است‌.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.