کی آرت سریال All American منتشر شد: رویاهای بزرگ داشته باش اما در واقعیت زندگی کن

29 August 2018 - 19:00

شبکه‌ی CW کی آرت جدید سریال All American را منتشر کرد. این سریال یک درام فوتبالی-دبیرستانی است که دنیل ازرا (Daniel Ezra) با بازی در نقش اسپنسر جیمز، نقش اول آن را بر عهده دارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

تای دیگز (Taye Diggs)، بریانا لین (Briana Lane) و جردن بلفی (Jordan Belfi) از دیگر بازیگران حاضر در سریال هستند. اولین قسمت All American در روز چهارشنبه ۱۰ اکتبر از CW پخش خواهد شد.

اسپنسر جیمز یک بازیکن فوتبال و یک دانش آموز دبیرستانی در South Crenshaw High است. او Compton را مانند خانه‌اش دوست دارد. اما زمانی‌که بیلی بیکر (با بازی تای دیگز)، مربی فوتبال مدرسه Beverly از او می‌خواهد تا به تیم او در Beverly Hills بپیوندد، مادر اسپسنر، گریس (با بازی کریمه وست بروک Karimah Westbrook) و بهترین دوستش، کوپ (با بازی بری زی Bre-Z) او را متقاعد می‌کنند که این یک فرصت عالی است که او نباید آن را از دست دهد و باید از آن استفاده کند. حال اسپنسر باید با زندگی در دو دنیا کنار بیاید- محله‌ی جنوبی که دنیای Beverly Hills در آن قرار دارد، دنیایی است که به او فرصتی برای دستیابی به چیزهای بزرگ‌تر را داده است.

زمانی‌که اسپنسر مجبور می‌شود با بیلی و خانواده‌اش به Beverly نقل مکان کند، جردن (با بازی مایکل ایوانز بلینگ Micheal Evans Behling)، پسر بیلی و بازیکن خط حمله‌ی تیم، از توجه پدرش به اسپنسر احساس خطر می‌کند [یا شاید هم از این که هم پست اسپنسر است و ممکن است پدرش اسپنسر را به جای او انتخاب کند می‌ترسد]. در حالی‌که اسپنسر تلاش می‌کند تا جایگاه خود را در محل زندگی جدیدش پیدا کند، وارد یک رابطه‌ی دوستی دور از انتظار با خواهر جردن، اولیویا (با بازی سامانتا لوگان Samantha Logan) می‌شود که مشکلات خاص خودش را دارد. در چنین اوضاع آشفته‌ای او ناگهان به همکلاسی‌اش، لیلا (با بازی گرتا اونیگو Greta Onieogou) علاقه مند می‌شود؛ دوست پسر لیلا، آشر (با بازی کدی کریستین Cody Christian) خیلی سریع به این موضوع پی می‌برد و تلاش می‌کند تا اسپنسر را هم از تیم فوتبال و هم از Beverly Hills بیرون بیندازد.

All American محصول برادران وارنر، بر اساس زندگی بازیکن لیگ حرفه‌ای NFL، اسپنسر پی سینگر (Spencer Paysinger) ساخته شده است. استودیو تلویزیونی CBS با همکاری Berlanti Productions و تهیه کنندگان اجرایی سریال، اپریل بلیر (April Blair)، گرگ برلنتی (Greg Berlanti) و سارا شکتر (Sarah Schechter)، در تهیه‌ و تولید این سریال نقش دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.