لیانا لیبرتو و ولفگانگ نووگرتز دو بازیگر اصلی فیلم Hush, Hush خواهند بود

29 August 2018 - 21:00

به نظر می‌رسد Hush, Hush، فیلم اقتباس شده از مجموعه رمان‌های معروف بکا فیتزپاتریک (Becca Fitzpatrick)، سرانجام بازیگران موردنظر خود را یافته است؛ این دو بازیگر کسانی نیستند جز لیانا لیبرتو (Liana Liberto) و ولفگانگ نووگرتز (Wolfgang Novogratz). در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

به نقل از ددلاین، لیبرتو در نقش نورا گری، یک نوجوان شانزده ساله ظاهر خواهد شد که زندگی‌اش پس از ملاقات با یک پسر بد مرموز جدید در مدرسه، به کلی تغییر می‌کند. غریزه‌ی نورا به او می‌گوید که از آن پسر دور باشد، اما نورا نمی‌تواند در برابر جذابیت انکارناپذیر او مقاومت کند. وقتی آن دو رفته رفته به یکدگیر نزدیک‌تر می‌شوند، نورا متوجه می‌شود که در میان موقعیت‌های خطرناک غیر قابل توضیحی قرار گرفته است و پس از آن به تدریج در می‌یابد که این وضعیت‌های پیش آمده کاملا عمدی بوده است.

کلی سایرس (Kellie Cyrus) کارگردانی این فیلم را که نوشته‌ی پیتر هاچینگز (Peter Huchings) هست، برعهده دارد. تهیه کنندگان فیلم نیز عبارتند از کلود دل فارا (Claude Dal Farra)، برایس دل فارا (Brice Dal Farra)، برایان کیدی (Brian Keady) صاحب کمپانی BDCF Pictures ، و عرفان فردریکس (Irfaan Fredericks) صاحب کمپانی Kalahari Film & Media.

پس از اولین انتشار اولین کتاب از مجموعه‌ی Hush, Hush در سال ۲۰۱۰ توسط سیمون شوستر (Simon Schuster)، این کتاب برای ۳۶ هفته در لیست پرفروش ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشت و در ۳۵ کشور مختلف دنیا بیش از دو میلیون کپی از روی نسخه‌ی آمریکایی آن به چاپ رسید و فروخته شد. فیتزپاتریک این رمان سه‌گانه را نوشت و آخرین کتاب او تحت عنوان “Finale” در ۲۳ اکتبر سال ۲۰۱۲ به چاپ رسید.

فیتزپاتریک اظهار کرده است:

طرفداران کتاب از آن وقتی که اخبار ساخت فیلم بر اساس Hush, Hush پخش شد، غوغا به پا کردند و من اکنون می‌خواهم این خبر خوب را به اطلاع آن‌ها برسانم که DL Entertainment تمامی حقوق فیلم را خریداری نموده است. فکر اینکه می‌توانیم داستان نورا را روی پرده بزرگ سینما ببینیم واقعا هیجان انگیز است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.