اقتباس تلویزیونی از کتاب The Biggest Modern Woman in the World

29 August 2018 - 22:50

مطابق با گزارش Deadline کمپانی Temple Street سریالی تلویزیونی با اقتباس از کتاب The Biggest Modern Woman of the world «بزرگ‌ترین زن مدرن دنیا» نوشته‌ی سوزان سوآن (Susan Swan) خواهد ساخت. سوآن هیجان خود را درباره‌ی اقتباس از کتابش ابراز کرده و گفته که این رمان بسیار به قلب او نزدیک بوده و اقتباس تلویزیونی از این داستان واقعی رویای ایده‌آل او بوده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

کتاب «بزرگ‌ترین زن مدرن دنیا» که رویدادهایش بین سال های ۱۸۴۶ تا ۱۸۸۸ به وقوع می‌پیوندد، داستان واقعی آنا سوآن (Anna Swan)، زنی غول‌پیکر با قد ۲۴۱ سانتی‌متر را روایت می‌کند. رمان زندگی او را از دوران کودکی به عنوان یکی از ۱۳ فرزند یک خانواده‌ی مهاجر فقیر اسکاتلندی تا ورود به عرصه‌ی نمایش که او را نیویورک و کل اروپا برد و سرانجام مرگش در سال ۱۸۸۸ دنبال می‌کند.

کری اپل‌یارد (Kerry Appleyard) رئیس کمپانی Temple Street:

رمان شگفت‌انگیز سوآن کاوشی در علاقه‌ی وسواس‌گونه‌ی فرهنگ غرب به اندازه (سایز) و نابهنجاری است. در نهایت این رمان داستانی درباره‌ی غلبه بر ناملایمات و سختی‌های زندگی است که باعث می‌شود مخاطبان از سراسر دنیا با آن ارتباط برقرار کنند. ما بسیار محظوظ هستیم که هانا ماسکوویچ (Hannah Moscovitch) را که تاکنون چندین بار برنده‌ی جایزه شده برای نوشتن فیلمنامه‌ی اقتباسی از این رمان در اختیار داریم.

ماسکوویچ:

بسیار برای همکاری با کمپانی Temple Street برای اقتباس از رمان سوزان سوآن درباره‌ی زندگی فوق‌العاده‌ی آنا هیجان‌زده هستم. این رمان که بخشی از آن واقعی و بخش دیگرش تخیلی ا‌ست کاوشی در مفاهیم جنسیت، گرایش جنسی و ملی‌گرایی‌ست و کار کردن روی آن لذت وافری به همراه خواهد داشت.

منبع:Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.