سریال Mr. Robot به پایان می‌رسد!

29 August 2018 - 23:00

بنابر گزارش هالیوودریپورتر، فصل چهارم سریال متفاوت Mr. Robot (آقای ربات)، آخرین فصل آن خواهد بود. در این راستا، اپیزودهای این فصل از سریال از ۸ قسمت به ۱۲ قسمت افزایش پیدا کرده است. بنابراین طرفداران بدانند که پرونده سریال Mr. Robot (آقای ربات) سال آینده بسته خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

سم اسماعیل (Sam Esmail)، سازنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال در این‌باره اظهار داشت:

هنگامی که در روزهای نخست به دنیای Mr. Robot (آقای ربات) شکل می‌بخشیدم، فکر می‌کردم که به سریال تلویزیونی خاصی بدل شود با دنبال‌کنندگانی کم اما پروپاقرص. در طول سه سال گذشته این سریال به چیزی بیشتر از آنچه فکرش را می‌کردم تبدیل شد و در این مدت با کسب شناخت بیشتر از این سریال و بازیگران و عوامل بی‌نظیر آن که در زندگی بخشیدن به دیدگاهم کمکم کردند، همواره دچار شکست نفسی بوده‌ام. از روز نخست ساخت این پروژه، به سمت هدفی خاص قدم برمی‌داشتم و در فصل چهارم و جنجالی این سریال، مطمئن هستم که آن هدف خاص تحقق خواهد یافت. تمام عوامل خلاق این پروژه و به‌خصوص شبکه ایالات متحده‌ی آمریکا (USA Network)، تمایلی به خداحافظی نداشتند اما از آنجا که برای سفر الیوت (Elliot) احترام زیادی قائلیم، در نهایت ناگزیر شدیم که به آن پایان دهیم. بنابراین فصل چهارم، آخرین فصل داستان Mr. Robot (آقای ربات) خواهد بود. به تماشاگران این سریال: از شما برای همراهی در این سه سال متشکرم و مشتاقانه منتظر اشتراک این فصل هیجان‌انگیز با شما هستم.

کریس مک‌کامبر (Chris McCumber) رییس شبکه ایالات متحده‌ی آمریکا (USA Network) نیز افزود که کار کردن با بازیگران و عوامل سریال Mr. Robot (آقای ربات)، برایشان تجربه‌ای باورنکردنی بوده است و اینکه “بی‌صبرانه منتظر کامل شدن داستان Mr. Robot (آقای ربات) هستند”. وی همچنین اشاره کرد که اسماعیل از ابتدا نیز قصد داشت این مجموعه را در چهار یا پنج فصل به اتمام برساند.

رمی مالک (Rami Malek) برای ایفای نقش الیوت در این سریال، جایزه امی را کسب کرد. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به کریستین اسلیتر (Christian Slater)، پورتیا دوبلی (Portia Doubleday)، کارلی چایکین (Carly Chaikin)، مارتین والستروم (Martin Wallstrom)، گریس گامر (Grace Gummer)، مایکل کریستوفر (Michael Cristofer)، بابی کاناوله (Bobby Cannavale) و بی‌دی وانگ (BD Wong) اشاره نمود.

سریال Mr. Robot (آقای ربات) داستان الیوت اندرسون (Elliot Alderson) هکر را روایت می‌کند؛ او در این سریال در جایگاه یک راوی غیر قابل‌اعتماد قرار دارد و به همین دلیل است که مخاطب این سریال هیچگاه مطمئن نمی‌شود که الیوت دقیقا در کجای این داستان قرار دارد. فصل اول این سریال بر روی برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ی پنج/نه تمرکز می‌کند. همچنین این سریال، فضایی مانند فیلم Fight Club (باشگاه مشت‌زنی) را طراحی می‌کند و شما را درگیر این موضوع می‌کند که آقای ربات پروژه‌ی پدر فوت شده‌ی الیوت است و در ادامه به شخصیت دوگانه‌ی الیوت می‌پردازد. فصل دوم این سریال نیز موضوع بازشده بین شخصیت‌های آقای ربات و الیوت را دنبال می‌کند و پس از آن نیز این سریال به کاوش در اتفاقات بعد از هک پنج/نه می‌پردازد. فصل سوم این سریال نیز تاکنون فروپاشی بیشتر بین الیوت و آقای ربات را دنبال می‌کند، همانطوری که انگیزه دیگر شخصیت‌ها نیز در این سریال وارد می‌شود. فصل چهارم نیز مزایا و معایب ارسال ایمیل توسط الیوت را شرح خواهد داد که می‌تواند به کلی کارهای صورت گرفته در پروژه پنج/نه را خنثی کند!

تولید این سریال زمستان سال جاری در نیویورک آغاز و برای پخش در سال ۲۰۱۹ آماده خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.