کامن نقش اصلی سریال The Saturday Night Knife & Gun Club را ایفا خواهد کرد

30 August 2018 - 12:30

با توجه به گزارشات خبرگزاری «هالیوود ریپورتر» (The Hollywood Reporter)، «لونی راشید لین جونیور» (Lonnie Rashid Lynn Jr.)، که با نام هنری «کامن» (Common) شناخته می‌شود و در آثاری از جمله Selma  «سلما» و John Wick: Chapter 2  «جان ویک: بخش دو» هنرنمایی کرده، قرار است نقش اصلی سریال The Saturday Night Knife & Gun Club «باشگاه چاقو و تفنگ شنبه شب» را بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال، که براساس رمانی با همین نام و به قلم «بی. پی. رایتر» (B.P. Reiter) ساخته می‌شود، داستان یک پزشک اضطراری (با بازی کامن) را روایت خواهد کرد که گذشته‌ی تاریکی داشته و اکنون به همراه خدمه‌اش در تلاش است تا جان مردم را در یک بیمارستان مرکزی نجات دهد. او همراهانش باید با شرایط سخت، کاهش منابع و دیوان‌سالاری مبارزه کنند تا به فعالیت خود ادامه دهند.

سریال «باشگاه چاقو و تفنگ شنبه شب» توسط «اریک آیزنر» (Eric Eisner) خلق شده و او در نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی هم حاضر خواهد شد. همچنین کمپانی‌های «Freedom Road Productions» و «Lionsgate TV» هم وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی را برعهده دارند.

آیزنر درباره‌ی ساخت این سریال گفته:

«من خیلی خوشحالم که قرار است با همکاری «Lionsgate» و «Freedom Road» سریالی براساس این کتاب جذاب و فوق‌العاده بسازم. ما فیلم‌نامه‌ای خیلی خوب و تیمی بی‌نظیر و قوی در اختیار داریم و من خیلی مشتاق هستم تا ساخت این سریال را حقیقی کنم.»

قسمت اول سریال باشگاه چاقو و تفنگ شنبه شب توسط «آلان لوب» (Allan Loeb) و «اندرو فرات» (Andrew Farotte)، که به ترتیب آثاری نظیر The Space Between Us «فضای میان ما» و Dwelling «سکونت» را در کارنامه دارند، نوشته شده و علاوه بر این، هنوز مشخص نیست این سریال از چه شبکه‌ای پخش می‌شود و باید منتظر باشیم تا ببینیم کدام شبکه تصمیم به پخش این سریال می‌گیرد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.