پیوستن آدم برودی به مینی‌سریال Curfew

30 August 2018 - 15:00

بنابر‌ گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، آدم برودی (Adam Brody) به مینی‌سریال درام و ۸ اپیزوده Curfew (حکومت نظامی) از کمپانی Sky Productions پیوست. این مینی‌سریال از شبکه Sky One پخش خواهد شد. برودی در این مینی‌سریال نقش میلیونری مردم‌دوست به نام مکس لارسن (Max Larssen) را ایفا خواهد نمود که در مسابقه‌ای خیابانی با پیچ‌و‌تاب‌های علمی/ تخیلی شرکت دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

برودی در این‌باره اظهار داشت:

فیلمنامه Curfew (حکومت نظامی) اتفاقی بر سر راهم قرار گرفت و دیگر نتوانستم از خواندن آن دست بکشم؛ عاشق کاراکتر اصلی آن شده بودم. این فیلمنامه غم، امید، خشونت و خنده را یکجا و در یک زمان به شما عرضه می‌دارد. کار کردن با چنین گروه مستعدی که انسان‌های دوست‌داشتنی ای در آن حضور دارند، مایه خوشحالی است. مکس لارسن شبیه به هیچ‌یک از کاراکترهایی که تاکنون بازی کرده‌ام نیست و تلاش برای رسیدن به این شخصیت هوشمند با ویژگی‌های انفرادی خاص، هیجان‌انگیز است.

Curfew (حکومت نظامی) درباره گروهی از مسابقه‌دهندگان خیابانی است که با وسایل‌نقلیه سفارشی خود از لندن به اسکاتلند می‌رانند در جستجوی جایزه و پاداش: آزادی از دست حکومتی دیکتاتور. از دیگر بازیگران این پروژه می‌توان به بیلی زین (Billy Zane)، میراندا ریچاردسون (Miranda Richardson)، هریت والتر (Harriet Walter)، مایکل بین (Michael Biehn)، شان بین (Sean Bean) و مالاکای کربی (Malachi Kirby) اشاره نمود. مینی‌سریال Curfew (حکومت نظامی) توسط کمپانی‌های Tiger Aspect Productions و Moonage Pictures تهیه و تولید می‌شود. این پروژه محکی است برای Sky One تا برنامه‌های بیشتری را میزبانی کند و در صدر شبکه‌های تلویزیونی باقی بماند.

از پروژه‌های آینده‌ی برودی می‌توان فیلم Shazam (شزم) از کمپانی برادران وارنر را نام برد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.