تایلر هوچلین و جاستین چتوین به سریال Another Life پیوستند

30 August 2018 - 17:00

«تایلر هوچلین» (Tyler Hoechlin)، که در سریال‌های Teen Wolf «گرگینه نوجوان» و Supergirl «سوپرگرل» حضور داشته و همچنین «جاستین چتوین» (Justin Chatwin)، که در American Gothic «گوتیک آمریکایی» و Orphan Black «یتیم سیاه» هنرنمایی کرده، به سریال جدید شبکه اینترنتی «نتفلیکس» (Netflix) با نام Another Life «زندگی دیگر» اضافه شده‌اند. علاوه بر این اعلام شده بازیگران دیگری از جمله «ساموئل اندرسون» (Samuel Anderson) و «الیزابت فیت لادلو» (Elizabeth Faith Ludlow)، که به ترتیب سریال‌های Doctor Who «دکتر هو» و The Walking Dead «مردگان متحرک» را در کارنامه دارند، هم قرار است در این سریال به ایفای نقش بپردازند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان سریال «زندگی دیگر»، که از دیگر بازیگران آن می‌توان به «کتی سکف» (Katee Sackhoff) و «سلما بلیر» (Selma Blair) اشاره کرد، بر روی فضانوردی به نام «نیکو برکینگرج» (با بازی کتی سکف) تمرکز کرده که در جستجوی موجودات فضایی است. او گروهی را برای ماموریت کشف طرز پیدایش یک ساخته‌ی فضایی رهبری می‌کند. اما زمانی که نیکو و گروهش در حال تحقیق و بررسی هستند، با خطرات غیرقابل‌تصوری مواجه می‌شوند که ممکن است هیچ راه برگشتی از آن وجود نداشته باشد. در این داستان شخصیتی به نام «هارپر گلس» (با بازی سلما بلیر) هم وجود دارد که فردی رسانه‌ای است و با استفاده از روزنامه‌نگاری، شبکه‌های اجتماعی و هوش سرشارش می‌خواهد یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های تاریخ بشریت را بررسی کرده و گزارش دهد.

تایلر هوچلین در نقش «ایان یرکسا» ظاهر خواهد شد. یرکسا فرمانده‌ی سابق فضاپیما بوده که اکنون نیکو برکینگرج جای او را گرفته است. جاستین چتوین هم در نقش «اریک والاس» دیده می‌شود که همسر برکینگرج بوده و برای پیدا کردن موجودات فضایی راهی یک ماجراجویی خطرناک می‌شود.

این سریال توسط «آرون مارتین» (Aaron Martin) خلق شده و او همچنین به عنوان شورانر حضور خواهد داشت. مارتین علاوه بر این، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی را هم به همراه «نورین هالپرن» (Noreen Halpern) برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.