پیوستن بن کینگزلی به سریال Our Lady, LTD

30 August 2018 - 19:00

بن کینگزلی (Ben Kingsley) به سریال Our Lady, LTD شبکه EPIX پیوست. این سریال ۱۰ اپیزوده از بخش تلویزیونی کمپانی MGM، بر جیمز (James)، کلاهبردار جوان متمرکز است که با کشیش بایرون براون (Byron Brown) – با بازی کینگزلی – که به نظر می‌رسد خطرناک‌تر از خودش باشد، در کشمکش است! با سینماگیمفا همراه باشید.

استیو کنراد (Steve Conrad) و بروس تریس (Bruce Terris) تهیه‌کنندگان اجرایی و شورانرهای این سریال هستند و انتظار می‌رود که تولید آن پاییز سال جاری در سانتافه، مرکز ایالت نیومکزیکو آمریکا آغاز و برای پخش در اوایل سال ۲۰۱۹ آماده گردد. همچنین کنراد ۶ اپیزود از سریال Our Lady, LTD را کارگردانی می‌کند و علاوه‌بر این دو نفر، تاد بلک (Todd Black)، جیسون بلومنتال (Jason Blumenthal) و استیو تیش (Steve Tisch) نیز دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

بن کینگزلی پروژه‌های زیادی را دست تولید دارد اما به زودی او را در فیلم هیجان‌انگیز Operation Finale (عملیات نهایی) و در نقش افسر نازی که هولوکاست را ابداع کرد، خواهیم دید. این فیلم به کارگردانی کریس وایتز (Chris Weitz) و بازی اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، ملانی لارنت (Melanie Laurent)، لیور راز (Lior Raz) و نیک کرول (Nick Kroll)، روز گذشته به سینماها آمده است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.