بازیگران اصلی سریال Panic محصول کمپانی آمازون مشخص شدند

30 August 2018 - 19:33

اولیویا ولچ (Olivia Welch)، مایک فِیست (Mike Faist) و اشلی چستنات (Ashlei Chestnut) برای بازی در قسمت پایلوت سریال Panic «هراس» که براساس کتابی به همان نام به قلم لارن اولیور (Lauren Oliver) ساخته می‌شود، انتخاب شدند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

«هراس» که براساس رمان پرفروش اولیور ساخته می‌شود، مخاطبان را به شهر حاشیه‌ایِ فراموش‌شده‌ای می‌برد که هر سال عده‌ای واجد شرایط، برای بردن مقدار زیادی پول و کسب شانسی برای گریز از آن‌جا جان خود را در یک بازی غیرقانونی و پرمخاطره به خطر می‌اندازند. داورهایی ناشناس شرکت‌کنندگان را مجبور به رویارویی با مجموعه‌چالش‌هایی می‌کنند که آن‌ها را وا می‌دارد تا با ژرف‌ترین هراس‌های‌شان مواجه شوند و نیز باورشان را نسبت به این‌که چه کسی هستند، به چه کسی باید اعتماد کنند و به چه کسی ممکن است تبدیل شوند، واژگون می‌کند. امسال ۴۷ شرکت‌کننده برای بزرگ‌ترین جایزه تاکنون رقابت می‌کنند. تمام‌شان دگرگون می‌شوند. تنها یک نفر پیروز خواهد شد.

ولچ نقش کاراکتر هدر (Heather)، نویسنده‌ای که با خودش راحت نیست را بازی می‌کند. هدر پس از آن‌که پس‌انداز یک عمرش توسط مادرش دزدیده می‌شود تصمیم می‌گیرد تا به بازی مرگبار بپوندد. فیست نقش بچه‌ی جدید (New Kid) در شهر را بازی خواهد کرد که در کمال شگفتی همگان به بازی ملحق می‌شود. نهایتا چستنات نقش ناتالی (Natalie)، شخص شوخی را ایفا می‌کند که فقط می‌خواهد با دوستانش وقت بگذراند.

سریال «هراس» توسط اولیور نوشته و آفریده شده است. تهیه‌کنندگان اجرایی آن جو راث (Joe Roth) و جف کرچنبام (Jeff Kirschenbaum) از کمپانی Roth Kirschenbaum Films، لینلی برد (Lynley Bird) و الی تایردمن (Elle Tiredman) هستند و آلیشا آلتمن (Alyssa Altman) تهیه‌کنندگی آن را بر عهده‌ی دارد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.