دیمن هریمن نقش چارلز منسون را در Once Upon a Time in Hollywood بازی می‌کند

30 August 2018 - 21:00

کوئنتین تارانیتینو (Quentin Tarantino)، شخصیت چارلز منسون فیلم پر زرق و برقش، Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) را یافت. به گزارش The Wrap، دیمن هریمن (Damon Harriman) که بخاطر بازی در سریال Justfield معروف شده است، نقش چارلز منسون را ایفا خواهد کرد. رومر ویلیس (Rumer Willis)، دریما واکر (Dreama Walker)، مارگارت کوالی (Margaret Qualley)، کاستا رانین (Costa Ronin)، ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) و مدیسن بیتی (Madisen Beaty) از جمله بازیگرانی هستند که نقش‌های مختلفی را در فیلم بازی می‌کنند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ویلیس نقش یک بازیگر زن انگلیسی، جوانا پِتیت را بازی می‌کند، واکر هم در نقش کانی استیونز که یک بازیگر و خواننده‌ است در فیلم ظاهر خواهد شد و کاستا رانین نقش یک بازیگر لهستانی به نام وُیتک فریکوفسکی که یکی از قربانیان خانواده‌ی چارلز منسون بود، را ایفا خواهد کرد. کوالی، بیتی و پدرتی نیز نقش‌های جدیدی در فیلم دارند.

فهرست بازیگران Once Upon a Time in Hollywood به این قرار است: لئوناردو دیکاپرو (Leonardo DiCaprio)، برد پیت (Brad Pitt)، برت رینالدز (Burt Reynolds) ، تیموتی اولیفنت (Tiomthy Olyphant)، مایک مدسن (Micheal Madsen)، تیم راث (Tim Roth)، دمیان لوئیس (Demian Lewis)، لوک پری (Luke Perry)، امیل هرش (Emile Hirsch)، داکوتا فانینگ (Dakota Funing)، کلیفتون کالینز (Clifton Collins)، کیت جفرسون (Keith Jefferson)، نیکولاس هاموند (Nicholas Hammond)، جیمز مارسدن (James Marsden)، جولیا بوچرز (Julia Butters)، لنا دانهم (Lena Dunham)، آستین باتلر (Austin Butler)، مایا هاوک (Maya Hawke)، لورنزو ایزو (Lorenzo Izzo) و اسکاتی مک نیری (Scott McNairy).

ماجرا در لس آنجلس و در تابستان سال ۱۹۶۹ آغاز می‌شود، «روزی روزگاری در هالیوود» روی یک بازیگر تلویزیونی، ریک دالتون (با بازی لئوناردو دیکاپریو) تمرکز دارد، که پس از تجربه‌ی یک سریال وسترن موفق، اکنون به دنبال راهی برای ورود به دنیای فیلم و سینما است. دوست و دستیار او کلیف بوث (با بازی برد پیت) نیز به دنبال همین هدف است. اما در ادامه، قتل وحشتناک شارون تیت (همسایه‌ی ریک در فیلم، که مارگو رابی Margot Robbie نقش آن را برعهده دارد) و چهار تن از دوستانش به دست پیروان آیین چارلز منسون، تبدیل به موضوع اصلی داستان می‌شود. گفته می‌شود این فیلم شبیه فیلم Pulp Fiction (داستان عامه پسند) خواهد بود، که ماجرای گروهی از شخصیت‌ها را در تابستان، روایت می‌کند.

این اولین فیلم تارانتیو خواهد بود که بر اساس رویدادهای واقعی است، البته از لحاظ فنی داستان  Inglorious Bastards (حرامزاده‌های لعنتی) نیز در جنگ جهانی دوم آغاز شد و با شخصیت‌های کلیدی‌ای همچون: آدولف هیتلر و وینستون چرچیل نیز همراه بود، اما به لحاظ روند تاریخی، از واقعیت پیروی نمی‌کرد.

هم اکنون، تهیه و تولید Once Upon a Time in Hollywood توسط Sony Pictures و در لس آنجلس در حال پیگیری است. قرار است این فیلم در تاریخ ۹ اوت سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.