پوستر جدیدی از فیلم Suspiria منتشر شد

30 August 2018 - 22:00

Amazon Studios یک پوستر جدید از فیلم بازسازی شده فیلم Suspiria را منتشر کرد. این پوستر تیلدا سوئینتن «Tilda Swinton» را در نقش منسینگ گلوری «Menacing Glory» نشان می‌دهد. شما می‌توانید پوستر منتشر شده را در پایان خبر مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم Suspiria نیروی تاریکی در قلب یک کمپانی مشهور رقص جولان می‌دهد. نیرویی که کارگردان هنری گروه، یک رقصنده‌ی بلندپرواز و یک روان‌کاو را در خود فرو می‌برد. بعضی‌ها تسلیم این کابوس می‌شوند. دیگران نهایتا بیدار می‌شوند.

لوکا گوادانینو کارگردان فیلم Call Me By Your Name بازسازی Suspiria فیلم کلاسیک داریو آرجنتو «Dario Argento» محصول سال ۱۹۷۷ را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کاجگانیچ (David Kajganich) کارگردانی می‌کند. بازیگران فیلم Suspiria شامل تیلدا سوئینتن «Tilda Swinton»، داکوتا جانسون «Dakota Johnson»، کلویی مورتس «Chloe Moretz»، میا گاث «Mia Goth» و جسیکا هارپر «Jessica Harper» هستند.

قبلاً گزارش شده بود که تیلدا سوینتون دو نقش را در فیلم بر عهده خواهد داشت، که یکی از آن‌ها نقش یک روانپزشک آلمانی در زندگی واقعی که اولین حضورش درون فیلم است. اما لوکا گواداگینو در فوریه به یاهو گفته بود که او توسط ابرسدورف «Ebersdorf» به تصویر کشده می‌شود. آهنگ‌ساز فیلم نیز، تام یورک «Thom Yorke» افسانه‌ای از گروه رادیوهد «Radiohead» است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.