اعلام تاریخ‌های اکران محدود ۳ فیلم توسط نت‌فلیکس

31 August 2018 - 18:00

پیرو خبر دیروز مبنی بر تصمیم نت‌فلیکس بر اکران محدود برخی از فیلم‌های پر‌طرفدارش در سالن‌های سینما، حال پایگاه خبری Deadline (ددلاین) گزارش می‌دهد که این سرویس‌استریم تاریخ‌های اکران آن‌ها را در سینما مشخص کرده است تا اطمینان یابد که فیلم‌هایش برای کسب جایزه در فصل جوایز، واجد شرایط خواهند بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

بر این اساس فیلم سیاسی و هیجان‌انگیز ۲۲July به کارگردانی پل گرین‌گراس (Paul Greengrass) در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۸ مهر ۱۳۹۸)، وسترن کنجکاوی‌برانگیز برادران کوئن تحت‌ عنوان The Ballad of Buster Scruggs (چکامه باستر اسکراگز) در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) و فیلم حماسی آلفونسو کوارون (Alfonso Cuaron) به نام Roma (رم) در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آذر ۱۳۹۷) در سینماها اکران می‌شوند. این تاریخ‌های انتشار با تاریخ پخش این فیلم‌ها در سرویس‌استریم نت‌فلیکس هماهنگ‌شده است. بنابراین این فیلم‌ها به طور محدود در ۱۰ الی ۱۲ سینمای مشهور اکران خواهند شد.

گرین‌گراس که سابقه ساخت فیلم Captain Phillips (کاپیتان فیلیپس) را در کارنامه‌اش دارد، در فیلم ۲۲July که براساس داستانی واقعی است، به عواقب حملات تروریستی مرگبار در نروژ می‌پردازد. در ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۱، بمبی در نزدیکی ساختمانی دولتی در اسلو نروژ منفجر شد که بر اثر آن ۸ نفر جان خود را از دست دادند. پس از آن نیز در جزیره‌ای در شمال غرب اسلو، تیراندازی شکل گرفت که در این حادثه نیز ۶۹ تن کشته شدند و در مجموع این دو عملیات ۷۷ نفر کشته به جای گذاشتند. فیلم ۲۲July مسیر کشور نروژ پس از این حوادث به سوی بهبود و مصالحه را به تصویر می‌کشد.

فیلم وسترن The Ballad of Buster Scruggs (چکامه باستر اسکراگز) متشکل از شش اپیزود مجزاست که شش داستان مختلف را در اطراف مرزهای آمریکا روایت می‌کند و جوئل و ایتن کوئن (Joel and Ethan Coen) باتجربه را نیز در مقام کارگردانان خود دارد.

فیلم ROMA (رم) نیز یک سال آشفته از زندگی یک خانواده طبقه متوسط و ماجرای کشتار شماری از دانشجویان در سال ۱۹۷۱ توسط یک گروه شبه‌نظامی را روایت می‌کند. به طور مشخص‌تر اما این فیلم تصویری واضح از نزاع‌های داخلی و سلسله‌‌مراتب اجتماعی در میان آشوب‌های سیاسی مکزیک ارائه می‌دهد که در آن کارگر جوانی به نام کلئو (Cleo) – با بازی یالیتزا آپاریسیو Yalitza Aparicio – از طبقه پایین جامعه و همکارش آدلا (Adela) – با بازی نانسی گارسیا Nancy García – را نشان می‌دهد که برای یک خانواده طبقه متوسط از رم کار می‌کند. این خانواده متشکل از زنی به نام سوفیا (Sofia) – با بازی مارینا دی تاویرا Marina de Tavira – و چهار فرزندش است و شوهری که مدت‌هاست مفقود شده است اما کلئو با خبرهای ویران‌گر خودش مواجه می‌شود و حواسش از مراقبت کردن از فرزندان سوفیا که به اندازه فرزندان خودش آن‌ها را دوست دارد، پرت می‌شود. درحالی‌که کلئو و سوفیا در جایی که نژاد و طبقه صراحتا با همه چیز عجین شده است، در تلاش برای ایجاد احساس جدیدی از عشق و همبستگی در بستری از سلسله‌مراتب اجتماعی می‌باشند، کشور نیز با شرایطی روبه‌رو است که در آن شبه‌نظامیان و دانشجویان معترض با یکدیگر درگیر شده‌اند. به‌طور‌کلی، این فیلم که به صورت سیاه و سفید خواهد بود، تصویری صمیمانه، جسورانه و در تایید زندگی از خانواده‌ای به رخ می‌کشد که علی‌رغم اختلافات شخصی، اجتماعی و سیاسی، تعادل خود را حفظ می‌کند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.