دیمن هریمن نقش چارلز منسون را در فصل دوم سریال Mindhunter نیز ایفا خواهد کرد

31 August 2018 - 22:36

مطابق با گزارش Collider، دیمن هریمن (Damon Herriman) نه تنها نقش چارلز منسون (Charles Manson) را در فیلم Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود»، اثر جدید کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) ایفا خواهد کرد بلکه این تبهکار بدنام را در فصل دوم سریال Mindhunter «شکارچی ذهن» نیز به تصویر خواهد کشید. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به نظر می‌رسد که ماه گذشته صحنه‌هایی از سریال «شکارچی ذهن» با حضور هریمن در قالب منسون فیلمبرداری شده است. مطابق با گزارش این منبع خبری در حالی که هریمن در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کاراکتر منسون را در سال ۱۹۶۹ به تصویر خواهد کشید، طرفداران سریال «شکارچی ذهن» او را در قالب منسون ده‌ی ۱۹۸۰ پس از زندانی شدن‌اش خواهند دید.

چگونه از یک دیوانه پیشی می‌گیری اگر ندانی دیوانه چطور می‌اندیشد؟ در سریال «شکارچی ذهن» دو مأمور اف‌بی‌آی (FBI) ادیسه‌ی تحقیقاتی منحوسی را ترتیب می‌دهند تا به پاسخ‌های بی‌رحمانه‌ای برسند. فصل دوم این سریال به احتمال زیاد به قتل‌های سریالی کودکان آتلانتا خواهد پرداخت که بین سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱ به وقوع پیوست.

بازیگران سریال «شکارچی ذهن» عبارت‌اند از: جاناتان گروف (Jonathan Groff)، هولت مک‌کالانی (Holt McCallanay)، آنا تورو (Anna Torv) و هانا گراس (Hannah Gross). این مجموعه توسط دیوید فینچر (David Fincher)، آسیف کاپادیا (Asif Kapadia)، توبایس لیندهولم (Tobais Lindholm) و اندرو داگلاس (Andrew Douglas) کارگردانی شد.

جو پنهال (Joe Penhall) خالق این سریال است. فینچر، جاشوآ دونن (Joshua Donen)، چارلیز ترون (Charlize Theron) و سین چافین (Cean Chaffin) تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. فصل اول این سریال به دلیل نوآوری‌اش در بازآفرینی روال تحقیقات جنایی بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

منبع:Comingsoon

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.