الک بالدوین از بازی در فیلم Joker کناره گیری کرد

31 August 2018 - 23:30

به نقل از برخی منابع محلی، آخرین اظهاراتی که الک بالدوین (Alec Baldwin) درباره‌ی حضورش در فیلم Joker از تاد فلیپیس (Todd Phillips) در نقش توماس وین [پدر بروس وین/بتمن] ابراز کرد این بود که ” این، نقش یک تاجر سفید پوست پنیری برنزه که شبیه دونالد ترامپِ دهه‌ی ۸۰ است، نیست”. به تازگی الک بالدوین در گفتگو با USA Today تصریح کرد که به دلیل زمان بندی استودیو برادران وارنر نمی‌تواند در این نقش بازی کند و از پروژه‌ی «جوکر» خارج می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بالدوین گفت:

من دیگر با این پروژه همکاری نمی‌کنم.
مطمئنم در حال حاضر ۲۵ نفر صف کشیده‌ا‌ند که می‌توانند این نقش را ایفا کنند.

در ادامه می‌توان به توییت اخیر بالدوین اشاره کرد:

اجازه دهید یک موضوع را بطور رسمی روشن کنم؛ قرار نیست من در فیلم «جوکر» از تاد فیلیپس مانند نقش دونالد ترامپم بازی کنم.
این اتفاق نمی‌افتد.
اتفاق
نمی‌افتد.

این آخرین توییت بالدوین بود که اوایل امروز آن را منتشر کرد.

فیلیپس دستیار نویسنده و کارگردان فیلم «جوکر» خواهد بود. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که در صدد آن است تا شاهزاده‌ی جرم و جنایت شهر گاتهام شود. داستان این فیلم در سال ۸۰ و خارج از دنیای سری فیلم‌های DC اتفاق می‌افتد. ازصحبت‌های اولیه می‌توان فهمید لحن فیلم «جوکر» مانند فیلم Taxi Driver (راننده تاکسی) از مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) و The King Of Comedy است. شاید این شباهت ساختاری بخاطر این باشد که اسکورسیزی دستیار تهیه کننده‌ی این فیلم نیز است.

خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) قرار است  نقش کلیدی جوکر را در فیلم بازی کند. رابرت دی‌نیرو (Robert De Niro)، زازی بیتز (Zazie Beetz) و مارک مارون (Marc Maron) نقش‌های مکمل را بازی می‌کنند. فیلم‌برداری جوکر دو هفته طول خواهد کشید و قرار است در تاریخ چهارم اکتبر سال ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۹۸) اکران شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.