گرگ نیکوترو طراحی لباس «اسپان» را برای این ریبوت عهده دار شد

1 September 2018 - 10:50

وبسایت Comicbook.com تایید کرده است که گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) تهیه کننده‌ی سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» و گروهش، خلق جلوه‌های بصری فیلم Spawn «اسپان» از تاد مک فارلین (Todd McFarlane) را بر عهده دارند. این همکاری با توجه به اینکه مک فارلین انتظار دارد تا افکت‌هایی منطقی داشته باشد، جالب به نظر می‌رسد. (البته اشاره‌ای نشد که این کار باید با بودجه‌ی کم هم انجام شود _با توجه به سیاست‌های استودیو بلام هاوس). برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

نیکوترو در این باره گفت:

هنگامی که من متوجه شدم داستان قرار است چگونه آغاز شود، هرگز فکر نمی‌کردم که قرار باشد با جلوه‌های ویژه‌ای به این گستردگی روبرو باشم. به خاطر اینکه می‌دانستم قرار نیست بودجه‌ی زیادی خرج این فیلم شود!

مک فارلین خاطر نشان کرد:

از آنجایی که من باید به جلوه‌های بصری تکیه می‌کردم، به سراغ گرگ نیکوترو و گروه KNB او رفتم. او به وضوح بر روی تعداد زیادی پروژه کار کرده است و به نوعی از زمان ساخت فیلم اصلی «اسپان» در ۲۰ سال پیش هم در پروژه بوده است.

نیکوترو افزود:

من از زمانی که مک فارلین فیلم اصلی «اسپان» را پدید آورد با او دوست بودم و باید بگویم این پسر نابغه است. من عاشق روش‌هایی هستم که ذهن او خلق می‌کند. او بسیار بسیار گرافیکی فکر می‌کند. من می‌دانم که او واقعا ایده‌ی لحن تاریک برای «اسپان» را دوست دارد و من هم عاشق انیمیشن هستم. فکر می‌کنم این یک موقعیت عالی برای ما است تا همکاریمان را ادامه دهیم.

مک فارلین نویسنده و کارگردان ریبوت «اسپان» خواهد بود که اخیرا هم تایید کرد لحنی تاریک و رتبه‌ی R خواهد داشت. مک فارلین همچنین خاطر نشان کرد که بودجه‌ی این فیلم بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون دلار خواهد بود که یک بودجه‌ی غیر معقول برای یک فیلم ابرقهرمانانه است (این در حالی که استودیو‌هایی مثل Warner Bros و مارول برای فیلم‌هایشان صدها میلیون دلار هزینه می‌کنند) اما این رقم برای استودیویی مثل Blumhouse منطقی است (پروژه‌های این استودیو بین ۱۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون دلار هزینه برمی‌دارد). جمی فاکس (Jamie Foxx) بازیگر Django Unchained نیز در کنار جرمی رنر (Jeremy Renner) در این ریبوت بازی خواهد کرد.

اولین ظهور «اسپان» در سال ۱۹۹۲ بود که به سرعت به یک سمبل برای کامیک‌های ضدقهرمانی و تاریک بدل شد. قدرت‌های اهریمنی او به این شخصیت امکان تله پورت، تغییر شکل و استفاده از انواع سلاح (به خصوص زنجیر) در مبارزه را می‌دهد. «اسپان» اخیرا در سال ۱۹۹۷ به صفحه‌ی سینماها آمد و مایکل جی (Michael Jai) نقش اصلی را برای این فیلم بازی می‌کرد. سپس HBO این سریال را تحت قالب یک مینی سریال به تلویزیون آورد و عنوان آن را «اسپانِ تاد مک فارلین» نامید. جالب است بدانید این شخصیت در آستانه‌ی ۲۶ سالگی‌اش قرار دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.