ویدیوی کوتاهی از مبارزه بتمن با دث‌استروک به کارگردانی تیم میلر را مشاهده کنید

6 September 2016 - 12:26

بتمن(Batman) و دث‌استروک (Deathstroke) در دنیای سینمایی دی سی با هم رو در رو خواهند شد. شما می دانید، من هم می دانم که هیجان ما برای مشاهده‌ی این تقابل غیرقابل انکار است. بن افلک (Ben Affleck) اخیراً ویدیویی از اسلید ویلسون (Slade Wilson) در توییتر منتشر کرده است که باعث شد به این فکر کنیم که چنین مبارزه‌ای به چه صورت خواهد بود. اگر به دلایل بیشتری نیاز دارید تا برای مبارزه‌ی بین بروس وین و آقای ویلسون مشتاق شوید دیدن انیمیشن کوتاهی که توسط کارگردان فیلم سینمایی ددپول تیم میلر (Tim Miller) کارگردانی شده را به شما توصیه می‌کنیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

فوق العاده نیست؟ این ویدیو هرچیزی که نیاز باشد درباره بتمن و دث‌استروک بدانید به شما در مدت زمان کمتر از ۵ دقیقه نشان می‌دهد. در یکی از شب‌های سرد گاتهام، فیلم بتمن را نشان می‌دهد که فعالیت‌های فردی با ماسک سیاه (Black Mask) را در اسکله‌های پوشیده از برف مورد بررسی قرار می‌دهد. در نهایت بتمن خود را در محاصره و مورد تهاجم اسلید ویلسون می‌بیند و این دو مبارزه‌ای تن به تن را آغاز می‌کنند که توانایی‌ها و مهارت‌های منحصر به فردشان را به نمایش می‌گذارد.

البته، باید متذکر شویم که ما از قدیمی بودن این ویدیو آگاه هستیم. نبرد انیمیشنی تیم میلر بین دث‌استروک و شوالیه تاریکی چند سال پیش به نمایش در آمد تا هواداران را برای انتشار بازی Batman: Arkham Origins هیجان زده کند. هرچند، رونمایی اخیر از دث‌استروک و این که شخصیت او نقش منفی اصلی را در فیلم سینمایی مستقل بتمن بن افلک بازی خواهد کرد علاقه‌ی مجددی در ما برای مشاهده این صحنه نبرد ایجاد کرد. این ویدیو دید کلی شگفت انگیزی از این که نبرد سینمایی بین این دو نفر احتمالاً چطور خواهد بود به ما نشان می‌دهد.

هرچند دیدن این ویدیو سؤال دیگری را در ذهن ایجاد می‌کند: چطوراست که ویدیوی تبلیغاتی برای بازی Batman: Arkham Origins صحنه‌های اکشن بهتری از کل سه گانه شوالیه تاریکی به ما نشان می‌دهد؟ جواب این سؤال در فردی به نام تیم میلر خلاصه می‌شود. بین این ویدیو و ویدیوی آزمایشی ددپول، کاملاً مشخص است که این آدم می‌داند چطور صحنه‌های اکشن خلق کند. یک نفر در شرکت برادران وارنر باید او را برای فیلم Lobo در نظر بگیرد چراکه به نظر می‌رسد او بهترین گزینه برای این کار است.

شاخصه‌ی دیگری در این ویدیو وجود دارد که حسابی ما را به وجد آورد: این ویدیو کوتاه از اولین لحظه تا آخرین لحظه شما را مجذوب خود می‌کند بدون آن که بتوانید چشم از صفحه نمایش بردارید. از اشاراتی به الیور کوئین (Oliver Queen) گرفته تا سر رسیدن ددشات (Deadshot) در لحظات آخر، تک تک لحظات ویدیو مثل یک نمایش زنده و پر تکاپو از افسانه‌های دی سی است. اگر بن افلک به منبعی برای الهام نیاز دارد تا شهر گاتهام خود را بسازد می‌تواند به سراغ این صحنه بیاید؛ ویل اسمیث (Will Smith) را وارد داستان کند و مبارزه را به یک نبرد سه جانبه تبدیل کند.

تاریخ اکران فیلم سینمایی بتمن به کارگردانی بن افلک هنوز مشخص نشده است.

منبع: Cinemablend

Save

Save

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.