کریس همسورث نقش اول فیلم Dhaka است

1 September 2018 - 13:28

اگرچه شاید کار برادران روسو (Russo) با دنیای سینماتیک مارول به انتهای خودش نزدیک می‌شود اما آنها سال بعد پروژه‌ی فیلم Dhaka را کلید خواهند زد و کریس همسورثِ بزرگ (Chris Hemsworth) نقش اول را در این فیلم بازی خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جزئیات پروژه و طرح داستان هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما می‌توان فهمید که Dhaka یک فیلم اکشن در مورد مردی است که باید یک پسر بچه‌ی ربوده شده‌ی هندی را پیدا کند. به گفته‌ی خبرگزاری Deadline، این فیلم قرار است در هند و تایلند فیلم ‌برداری شود و توسط نتفلیکس (Netflix) تهیه خواهد شد. جو روسو فیلمنامه را نوشته است و سم هارگریو (Sam Hargrave) که برای بدلکاری‌اش در چندیدن فیلم دنیای سینماتیک مارول و همچنین نقش‌های کوچکی در فیلم‌های اکشنی مثل «بلوند اتمی» شناخته شده است، در این فیلم اولین تجربه‌ی کارگردانی خودش را هم تجربه می‌کند.

فیلم بعدی برادران روسو، چهارمین فیلم از فرانچایز Avengers  «انتقام جویان» خواهد بود که تاریخ اکران آن ۱۳ اردیبهشت ۹۸ (سوم مه ۲۰۱۹) است. در مورد کریس همسورث هم باید گفت که اکنون مشغول فیلم‌ برداری فیلم بعدی‌اش یعنی Men in Black «مردان سیاه پوش» در کنار تسا تامسون (Tessa Thompson) که با یکدیگر در فیلم Thor Ragnarok «ثور: راگناروک» هم بازی کردند، هست و همچنین در فیلم هیجان انگیز Bad Times at the El Royale که دوازدهم اکتبر اکران می‌شود، حضور دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.