پیوستن جیمی سیمپسون به سریال Our Lady, LTD

1 September 2018 - 14:00

پیرو خبر اخیر مبنی بر پیوستن بازیگر برنده اسکار، بن کینگزلی (Ben Kingsley) به سریال جدید شبکه EPIX یعنی Our Lady, LTD، حال وب‌سایت خبری TheWrap گزارش می‌دهد که بازیگر نامزد جایزه امی یعنی جیمی سیمپسون (Jimmi Simpson) نیز به این سریال ۱۰ اپیزوده از بخش تلویزیونی کمپانی MGM  پیوسته است تا مقابل کینگزلی نقش‌آفرینی کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Our Lady, LTD بر جیمز (James)، کلاهبردار جوان متمرکز است که با کشیش بایرون براون (Byron Brown) – با بازی کینگزلی – که به نظر می‌رسد خطرناک‌تر از خودش باشد، در کشمکش است! جیمز به عنوان یک آتش‌نشان بدکار توضیح داده شده است که به شکلی غیرمستقیم فرصتی برایش فراهم می‌گردد تا دوران تیره و تار زندگی‌اش را دور بریزد. هنگامی که او به طرز خطرناکی از برنامه‌اش منحرف می‌گردد، باید از قدرت و استعدادی که نمی‌دانست در اختیار دارد، بهره ببرد.

استیو کنراد (Steve Conrad) و بروس تریس (Bruce Terris) تهیه‌کنندگان اجرایی و شورانرهای این سریال هستند و انتظار می‌رود که تولید آن پاییز سال جاری در سانتافه، مرکز ایالت نیومکزیکو آمریکا آغاز و برای پخش در اوایل سال ۲۰۱۹ آماده گردد. همچنین کنراد ۶ اپیزود از سریال Our Lady, LTD را کارگردانی می‌کند و علاوه‌بر این دو نفر، تاد بلک (Todd Black)، جیسون بلومنتال (Jason Blumenthal) و استیو تیش (Steve Tisch) نیز دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

از دیگر سریال‌های در دست تولید شبکه EPIX می‌توان اشاره کرد به سریال Godfather of Harlem با بازی فارست وایتاکر (Forest Whitaker)، سریال Pennyworth که در مورد خدمتکار و بهترین دوست شخصیت بتمن، آلفرد پنی‌ورث (Alfred Pennyworth) است و سریال Slaughterhouse-Five (سلاخ‌خانه شماره پنج) که اقتباسی است از رمان مشهور کورت ونه‌گات به همین نام.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.