ساخت فیلم سینمایی Downton Abbey آغاز شد

1 September 2018 - 14:42

ساخت فیلم Downton Abbey رسما آغاز شده است. کمپانی‌های Focus Features و Carnival Films از آغاز فیلمبرداری رسمی فیلم اقتباسی از سریال محبوب Downton Abbey خبر داده‌اند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

گرث نیم (Gareth Neame)، معاون کمپانی Carnival و تهیه‌کننده‌ی این فیلم گفته:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که فیلمبرداری این فیلم که مدت‌ها منتظرش بودیم آغاز شده است و این‌که کاراکترهای اصلی توسط بازیگران استثنایی‌مان ایفا خواهد شد.

جولیان فِلوز (Julian Fellows)، خالق برنده‌ی جایزه‌ی این سریال فیلمنامه‌ای اثر سینمایی را نوشته و به همراه گرث نیم و لیز تروبریج (Liz Trubridge) تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. برایان پرسیوال (Brian Percival) که قسمت پایلوت این سریال را کارگردانی کرد، فیلم سینمایی را نیز کارگردانی خواهد کرد. نایجر مارچانت (Nigel Marchant) نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده دارد.

سریال تلویزیونی Downton Abbey زندگی خانواده‌ی کراولی (Crawley) و خدمت‌گزاران آنان را که در اوایل قرن بیستم در خانه‌ی حومه‌ای برای آن‌ها کار می‌کردند روایت می‌کرد. این سریال در طول شش فصل موفق به کسب ۳ جایزه‌ی گلدن گلوب (Golden Globe)، ۱۵ جایزه‌ی امی (Emmy)، یک جایزه‌ی ویژه از مراسم بفتا (BAFTA) و ۶۹ نامزدی در مجموع شد. این تعداد نامزدی، بیش‌ترین در تاریخ جوایز امی برای یک سریال غیرآمریکایی است.

گرث:

وقتی این سریال به پایان‌اش نزدیک می‌شد، رویای ما این بود که فیلمی به میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان تقدیم کنیم و اکنون پس از جلب رضایت بسیاری از ستارگان، در آستانه‌ی تحقق این رویا هستیم. فیلمنامه‌ی جولیان مجذوب‌کننده، هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است و در دستان برایان پرسیوال تبدیل به اثری فوق‌العاده بر پرده‌ی سینما خواهد شد.

پیتر کوجاوسکی (Peter Kujawski) معاون کمپانی Focus Films:

از زمانی که سریال Downton Abbey به پایان رسید طرفداران منتظر فصل بعدی خانواده‌ی کراولی بوده‌اند. ما بسیار مشعوفیم که به این گروه بی‌نظیر از فیلمسازان، و بازیگران تحت رهبری جولیان گرث و برایان پرسیوال می‌پیوندیم تا جهان Downton Abbey را به پرده‌ی سینما منتقل کنیم.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.