استیون آمل از تغییر بازیگر Green Arrow در دنیای سینمایی DC ناراحت نمی‌شود

5 September 2016 - 21:00

آیا Green Arrow به دنیای سینمایی DC وارد خواهد شد؟ اگر شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند حقیقت داشته باشند، باید منتظر یک قهرمان بزرگ و محبوب در کنار Aquaman ،Wonder Woman ، Superman ،Flash ،Cyborg ،Batman باشیم. اما سوال مهم‌‌تری که مطرح می‌شود، این است که دوست دارید چه کسی در نقش کماندار سبز در دنیای سینمایی DC ایفای نقش کند؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در حالی که پس از مشخص شدن اعضای تیم Justice League در فیلم مربوطه، بیشتر طرفداران خواستار حضور شخصیت Green Lantern در تیم بودند، فکرها به یک باره تغییر کرد و قهرمان کمان به دست سبز پوش Star City بر سر زبان‌ها افتاد.

همان طور که می‌دانید نقش Green Arrow را در سریال Arrow که از شبکه CW پخش می‌شود، استیون آمل (Stephen Amell) بازی می‌کند و این قضیه خیلی‌ها را به این فکر انداخته بود که این هنرپیشه در دنیای سینمایی نیز انتخاب شود. با این حال، استیون آمل در آخرین مصاحبه خود توضیح می‌دهد که اگر بازیگر دیگری برای نقش Green Arrow انتخاب شود، او ناراحت نخواهد شد و همچنین روشن می‌کند که ابراز نگرانی او در مورد انتخاب نکردن Grant Gustin (بازیگر نقش فلش در سریال The Flash) برای نقش فلش در فیلم Justice League با این موضوع متفاوت است. آمل توضیح می‌دهد:

من هیچ حقی بر گردن الیور کویین ندارم. شخصی پیش از من نقش این شخصیت را بازی کرده بود، شخصی پیش از من برروی او صداگذاری کرده بود و همچنین شخصی پس از من به جای او بازی خواهد کرد. بر اساس چیزهایی که شنیده‌ام، فکر نمی‌کنم برای الیور کویین در دنیای سینمایی DC برنامه‌ای وجود داشته باشد اما اگر این نقش تغییر کند، من اصلا ناراحت نخواهد شد.

آمل برای روشن سازی کردن این مسئله که DC به اجبار اعضای Suicide Squad را از سریال Arrow حذف کرده، این گونه توضیح می‌دهد:

به هیچ وجه این‌گونه نیست. Diane Nelson ،Geoff Johns، افرادی که در WB سینمایی و تلویزیونی کار می‌کنند، همه در تلاش هستند تا بهترین محصولات را برای طرفداران به ارمغان بیاورند. Diane Nelson برای من یک ایمیل شیوا و صریح فرستاد که توضیح می‌داد چرا دنیای سینمایی و تلویزیونی باید از یکدیگر جدا بمانند و من کاملا قانع شدم… ببینید، هیچ درگیری و تنشی بین دو گروه نیست؛ این یک تلاش دسته جمعی است که برنامه‌های عظیمی را پدید می‌آورد. من فکر می‌کنم که دنیای تلویزیونی در نوع خود بسیار خود کار می‌کند.

نظر شما چیست؟ آیا خواستار استیون آمل در نقش Green Arrow در دنیای سینمایی DC هستید یا بازیگر دیگری را مد نظر دارید؟ فراتر از آن باید بپرسیم که آیا برنامه‌ای برای بردن Green Arrow به سینما وجود دارد؟

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.