پوستر جدیدی از فصل پنجم سریال The Flash منتشر شد

2 September 2018 - 09:00

به تازگی شبکه E! News پوستر جدیدی از فصل پنجم سریال محبوب The Flash «فلش» منتشر کرده است. شما می‌توانید این پوستر را در پایان خبر مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

در این پوستر خانواده وست‌آلن «WestAllen» به تصویر کشیده شده‌اند و در آن بری آلن «Barry Allen» یا همان فلش با نقش آفرینی گرنت گاستین «Grant Gustin»، آیرس وست آلن «Iris West-Allen» با نقش آفرینی کندیس پتون «Candice Patton» و نورا آلن «Nora Allen» با نقش آفرینی جسیکا پارکر کندی «Jessica Parker Kennedy» دیده می‌شوند.

طرفداران این سریال به یاد دارند که در پایان فصل چهارم، بالاخره مشخص شده نورا دختر واقعی بری و آیرس است و پیش از این موضوع، بحث‌های فراوانی از سوی طرفداران انجام می‌شد و آن‌ها تقریباً حدس‌هایی زده بودند. اما هنوز نمی‌دانند که چرا نورا در زمان سفر کرد تا پدر و مادر جوان خودش را ملاقات کند و طرفداران انتظار دارند که در فصل پنجم پاسخ سوالات‌شان را دریافت کنند.

تاد هلبینگ «Todd Helbing» پس از پایان فصل چهارم در مصاحبه‌ای با سایت ComicBook گفت:

ما دوست داریم که شخصیت‌ها از تمام جهت‌ها به شخصیت‌های درون کمیک شباهت داشته باشند، اما از طرفی نمی‌خواهیم تماماً با داستان کمیک پیش برویم تا بتوانیم هر وقت که خواستیم آن را تغییر بدهیم. در قسمت آخر فصل چهارم، شما شاهد سفر در زمان و اشتباه بزرگ نورا بودید و نگرانی او را دیدید. بری درس‌های خود درباره سفر در زمان را به طور کامل آموخته است و کمک او به نورا برای حل مشکلش می‌تواند جالب و هیجان‌انگیز باشد.

حتی با وجود دلایل سفر در زمان نورا، برخورد سرد او با آیریس کمی عجیب بود، تا جایی که خود آیریس و بری هم گیج شده بودند. پتون درون مصاحبه‌ای که در ماه پیش انجام داد، گفت:

آیریس بسیار هیجان زده است که درباره دخترش که از آینده آمده بیشتر بداند و او را بهتر بشناسد. درست است که نورا در فصل آخر با آیریس سرد برخورد کرد؛ اما شما در فصل آینده متوجه می‌شوید که دلیل فاصله بین آن‌ها به چه دلیل است.

اما اینطور که به نظر می‌رسد، نورا رفتار متفاوتی با پدر خود داشته است. گاستین در مصاحبه‌ای گفت:

رابطه ما خوب است و ما با هم به خوبی کنار می‌آییم و فوق‌العاده است.

کندی در ادامه می‌گوید:

خیلی خوب است، من دختر دوست‌داشتنی بابا هستم.

فصل پنجم فلش قرار است از تاریخ ۹ اکتبر «۱۷ مهر» شروع به پخش کند.

پوستر منتشر شده از فصل پنجم سریال The Flash:

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.