پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Castlevania منتشر شد

2 September 2018 - 09:30

شکارچیان خون‌آشام هیجان زده می‌شوند! نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Castlevania «کسلوانیا» منتشر کرد. شما می‌توانید پوستر منتشر شده را در پایان خبر مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این مینی سریال بر پایه‌ی داستان بازی‌ای از این مجموعه‌ است که در سال ۱۹۸۹ بر روی کنسول NES عرضه شد و Castlevania III: Dracula’s Curse نام داشت. داستان این بازی مربوط به سال ۱۴۷۶ است، زمانی که اروپا در چنگال دراکولا قرار داشت. ترور بلمونت «Trevor Belmont» سفر می‌کند تا بتواند دراکولا را شکست دهد و در این بین از ساحری به نام سایفا بلندیس «Sypha Belnades»، و دزدی دریایی به نام گرند دنستی «Grant Danasty» کمک می‌گیرد به علاوه اینکه از پسر دورگه‌ی دراکولا نیز که نامش آلوکارد «Alucard» است، کمک می‌گیرد. شانکار قبلاً گفته بود که Castlevania یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری دوران کودکی‌اش بوده و می‌خواهد این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها باشد. این بازی تلاش کرد تا روی پرده نقره‌ای قرار گیرد اما فرمت سریالی آن حالت بهتری برای این بازی ترسناک ماجراجویانه خواهد بود.

صداپیشگان فصل دوم سریال Castlevania متشکل از گراهام مک‌تاویش «Graham McTavish» در نقش دراکولا، ریچارد آرمیتاژ «Richard Armitage» در نقش ترور بلمونت «Trevor Belmont»، جیمز کالیس «James Callis» در نقش آلوکارد «Alucard»، امیلی سوآلو «Emily Swallow» در نقش لیسا، مت فروئر «Matt Frewer» در نقش بیشف «The Bishop»، تونی آمندولا «Tony Amendola» در نقش الدر «The Elder» و الی‌هادا رینوسو «Alejandra Reynoso» است.

فصل اول انیمیشن Castlevania «کسلوانیا» بر اساس سری بازی‌های قدیمی و محبوبی با همین نام در سال گذشته در قالب چهار قسمت از سوی نتفلیکس منتشر شد. موفقیت فصل اول باعث شد تا نتفلیکس ساخت فصل دوم را نیز تایید کند. فصل دوم این انیمیشن تعداد قسمت‌های خود را افزایش داده است و قرار است در هشت قسمت منتشر شود.

 آدی شانکار «Adi Shankar»، فرد سیبرت «Fred Seibert» و کوین کولد «Kevin Kolde» تهیه کنندگان اجرایی این سریال و آستین «Austin» و استودیوی Powerhouse Animation به عنوان تولید کنندگان و جیسون ویلیامز «Jason Williams» و سم دیتس «Sam Deats» تهیه کننده و کارگردان این پروژه خواهند بود.

فصل دوم انیمیشن سریالی Castlevania بیست و ششم اکتبر «۴ آبان» از نتفلیکس پخش خواهد شد.

پوستر منتشر شده از فصل دوم انیمیشن سریالی Castlevania:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.