تاریخ اکران ۱۷Bridge با بازی چادویک بوزمن مشخص شد

2 September 2018 - 17:24

Deadline اذعان کرد تاریخ اکران فیلم اکشن و هیجان انگیز ۱۷Bridge در تابستان خواهد بود و به عبارتی ۱۲ ژوئیه‌ی ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ماه ۹۸) به روی پرده‌ی سینماها می‌رود. چادویک بوزمنِ بزرگ (Chadwick Boseman) بازیگر فیلم‌های فاخری مثل Black Panther «پلنگ سیاه» و Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» در این فیلم می‌درخشد. تاریخ اکران ۱۷Bridgeبا هیچ فیلمی از استودیوهای بزرگ تقارن ندارد (حداقل تا الان ندارد). فیلم بسیار مورد انتظار Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» نیز قرار است پنجم ژوئیه اکران شود و لایو اکشن Lion King «شیر شاه» از دیزنی هم یک هفته بعد و در نوزدهم ژوئیه روانه‌ی پرده‌ی سینماها می‌شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

برایان کرک (Brian Kirk) کارگردان فیلم‌هایی مثل Luther و Game of Thrones سکان هدایت ۱۷Bridge را به دست می‌گیرد و فیلمنامه‌ی آن را هم آدام مرویس (Adam Mervis) نویسنده‌ی The Philly Kid خواهد نوشت. ۱۷Bridge داستان یک کارآگاه با بازی بوزمن را دنبال می‌کند.

آنتونی (Anthony) و جو روسو (Joe Russo) کارگردانان فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت» به همراه بوزمن تهیه کنندگان این فیلم هستند و لوگان کولز (Logan Coles) و مایک لاروکا (Mike Larocca) تهیه کنندگان اجرایی ۱۷Bridge هستند.

آدام فوگلسون (Adam Fogelson) رئیس STXfilim خاطر نشان کرد:

STX یک تیم رویایی برای ساخت ۱۷Bridge گردهم آورده است تا استعدادهای جهانی، بزرگترین فیلم اکشن تاریخ را بسازند تا مخاطبان را مجذوب خود کند. بازی فوق‌العاده تحسین برانگیز چادویک بوزمن در فیلم «پلنگ سیاه» که میلیون‌ها نفر در سرتاسر زمین را تحت تاثیر قرار داد و همچنین جو و آنتونی روسو که انرژی تازه‌ای به ژانر اکشن در فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت» دادند، با همکاری هم می‌توانند فیلم منحصر به فردی را رقم بزنند. همچنین با کارگردانی برایان کرک، این فیلم می‌رود تا چیزی فراتر از یک پاپ‌کورن تابستانی باشد.

در مورد چادویک بوزمن باید گفت که علاوه بر اینکه ایفای نقش تی چالا (T’Challa) در فیلم‌های «پلنگ سیاه» و «انتقام جویان: نبرد ابدیت» برای او اعتبار زیادی حاصل کرد، وی در فیلم‌های زندگی‌ نامه‌ای مثل Get on Up، Marshall، ۴۲ و درام Draft Day نیز هنرنمایی کرده است. بوزمن و کولز همچنین قرار است تا تهیه کنندگی فیلم The Stars in My Soul «ستارگان در روح من» که اقتباسی از خاطرات هاکین اولوسی (Hakeen Oluseyi) است را نیز عهده‌دار شوند. این دو از سال ۲۰۱۶ با فیلم Message From the King همکاری خود را شروع کرده‌اند که در آن بوزمن تهیه کننده‌ی اجرایی و کولز دستیار تهیه کننده بود. تولید فیلم ۱۷Bridge از سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.