پوستر جدید فیلم White Boy Rick منتشر شد

2 September 2018 - 12:11

با انتشار پوستر جدیدی از فیلم درام جنایی White Boy Rick بازارگرمی برای این اثر پیش از اکران‌اش در ماه سپتامبر ادامه پیدا می‌کند. در این پوستر ریچارد ورش جونیور (Richard Wershe Jr)، کلاهبرداری که به رهبر قاچاق مواد و سپس به خبرچین اف‌بی‌آی (FBI) تبدیل می‌شود و تمام این عناوین را پیش از تولد ۱۶ سالگی‌اش کسب می‌کند به همراه پدرش ریچارد ورش با بازی متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) که یک جفت اسلحه‌ی اتوماتیک در دستانش است دیده می‌شوند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

وقایع فیلم White Boy Rick که براساس رویدادهای واقعی ساخته می‌شود در شهر دیترویت در دهه‌ی ۱۹۸۰ رخ می‌دهند. این فیلم داستان تکان‌دهنده‌ی پدری کارگر و پسرش را روایت می‌کند که به خبرچین اف‌بی‌آی و بعد به قاچاق‌چی مواد تبدیل می‌شود. او سپس دستگیر و به حبس ابد محکوم می‌شود.

ریچی مریت (Richie Merritt)، بازیگر پانزده ساله‌ی نقش ریچارد ورش جونیور در طی یک جست‌وجوی گسترده در سطح ملی برای یافتن استعداد مناسب برای ایفای این نقش در شهر بالتیمور (Baltimore) کشف شد. استعداد ذاتی، کاریزما و اصالت مریت که پیشینه‌ی اجتماعی‌اقتصادی مشابهی با کاراکترش دارد و نیز شیمی رابطه‌ی او با متیو مک‌کانهی که نقش پدر او را بازی می‌کند، فیلمسازان را تحت تأثیر قرار داد.

دیگر بازیگران فیلم White Boy Rick عبارت‌اند از: جنیفر جیسون لی (Jennifer Jason Leigh)، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار و روری کوچرین (Rory Cochrane) در قالب دو مأمور اف‌بی‌آی که شروع به همکاری با ریک به عنوان خبرچینی سری می‌کنند، برایان تری هنری (Brian Tyree Henry) در قالب جکسون (Jackson) افسر مبارزه با مواد مخدر، بروس درن (Bruce Dern) بازیگری که دو بار نامزد جایزه‌ی اسکار شده در قالب ری ورش (Ray Wershe) پدربزرگ ریک، پایپر لاری (Piper Laurie) بازیگری که سه بار نامزد جایزه‌ی اسکار شده در قالب ورنا ورش (Verna Wershe)، مادربزرگ ریک، بل پاولی (Bell Powley) در نقش داون (Dawn) خواهر ریک، جاناتان میجرز (Jonathan Majors) در قالب جانی کری (Johnny Curry)، آر جی سایلر (RJ Cyler) در قالب رادل کری (Rudell Curry)، و کیانا سیمون سیمپسون (Kyanna Simone Simpson) در قالب برندا (Brenda).

این فیلم توسط یان دمانژ (Yann Demange) براساس فیلمنامه‌ای نوشته‌ی اندی ویس (Andy Weiss) و لوگان و نوح میلر (Logan and Noah Miller) کارگردانی می‌شود. تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده ی جان لشر (John Lesher)، جولی یورن (Julie Yorn) دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky) و اسکات فرانکلین (Scott Franklin) است. این فیلم در تاریخ ۱۴ سپتامبر به روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.