جین کراکوسکی در سریال Dickinson حضور خواهد داشت

3 September 2018 - 14:00

به گزارش خبرگزاری ددلاین (Deadline)، جین کراکوسکی (Jane Krakowski) که در آثاری از جمله Rock 30 «راک سی» و The Unbreakable Kimmy Schmidt «کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر» حضور داشته، به پروژه‌ی کمدی جدید کمپانی اپل (Apple) با نام Dickinson «دیکینسون» اضافه شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال براساس زندگی امیلی دیکینسون، شاعر آمریکایی قرن ۱۸ام، ساخته شده و هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld)، که به زودی در فیلم اختصاصی Bumblebee «بامبلبی» دیده خواهد شد، نقش این شخصیت را بازی می‌کند. جین کراکوسکی هم که پروژه‌های Henchmen «سرسپردگان» و The Willoughbys «ویلوبیز» را در پیش‌رو دارد، به عنوان مادر این شاعر ایفای نقش خواهد کرد. در این سریال شاهد دوران جوانی امیلی دیکینسون هستیم که مبارزات یک زن برای شنیده و دیده شدن را به تصویر می‌کشد.

سریال دیکینسون توسط آلنا اسمیت (Alena Smith) نوشته شده و دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) به عنوان کارگردان حضور دارد و این دو همچنین وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را هم به همراه مایکل شوگر (Michael Sugar)، اشلی زالتا (Ashley Zalta)، الکس گولدستون (Alex Goldstone) و دارلین هانت (Darlene Hunt) برعهده خواهند داشت.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.