قرار است سریالی براساس رمان The Swarm ساخته شود

3 September 2018 - 18:30

با توجه به گزارشات خبرگزاری ددلاین (Deadline)، قرار است سریالی براساس رمان هیجانی The Swarm «حمله زنبورها» به قلم فرانک شاتزینگ (Frank Schätzing) ساخته شود. همچنین فرانک دولگر (Frank Doelger) هم که سریال پرطرف‌دار Game of Thrones «بازی تاج‌وتخت» را در کارنامه دارد، ساخت این سریال برعهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این رمان داستان چند شخصیت اصلی را روایت می‌کند که در حال بررسی رویدادهایی هستند که در ابتدا به نظر می‌رسید به اقیانوس‌های دنیا مربوط می‌شوند. این داستان از چند زیرشاخه تشکیل شده و با نشان دادن شخصیت‌های کم‌اهمیت و نامربوط، سعی دارد تا علت حوادثی که در سراسر دنیا رخ می‌دهند را به تصویر بکشد.

فرانک شاتزینگ، درباره تولید این سریال گفته:

«سوال‌های زیادی درباره‌ی ساخت یک اقتباس سینمایی براساس این رمان از من می‌شد و من هم همیشه می‌گفتم امکان‌پذیر نیست. چه کسی فکرش را می‌کرد که تیم مناسبی از تهیه‌کنندگان از جمله تهیه‌کننده‌ی بازی تاج‌وتخت دور هم جمع شوند تا این سریال بزرگ را بسازند. من بسیار هیجان‌زده و منتظر این همکاری هستم.»

شاتزینگ و دولگر علاوه‌ بر این، به همراه اریک ولبرز (Eric Welbers) در نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی هم حضور دارند و همچنین کار تولید این اثر در سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.