Incredibles 2 به اولین انیمیشن با فروش داخلی بیش از ۶۰۰ میلیون دلار تبدیل شد

3 September 2018 - 21:45

سرانجام انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) به اولین انیمیشن با فروش داخلی بیش از ۶۰۰ میلیون دلار تبدیل شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

The Incredibles 2 توسط بِرَد برد (Brad Bird) نوشته و کارگردانی شد. او در گذشته نیز سابقه کار بر روی آثار محبوبی نظیر Iron Giant «غول آهنی»، The Incredibles «شگفت‌انگیزان» و Ratatouille «راتاتویی» در کارنامه خود دارد. این انیمیشن ۱۴ سال از اکران The Incredibles «شگفت‌انگیزان» بر روی پرده سینماها رفت. نسخه‌ی اول این انیمیشن هم در گیشه موفق ظاهر شد و توانست ۲۳۶ میلیون دلار در آمریکا فروش کند و هم توانست تحسین طرفداران و منتقدین را کسب کند و همچنین برنده‌ی جایزه‌ی برترین انیمیشن سال در مراسم اسکار شود.

با توجه به این که این انیمیشن حدود ۱۰ سال بعد از نسخه اصلی بر روی پرده سینما‌ها رفت؛ طرفداران انتظارات فراوانی از برد و تیمش برای Incredibles 2 داشتند. البته تمامی انتظارات پس از اکران The Incredibles 2 برآورده شد. به گزارش Box Office Mojo، این انیمشن توانست در روز دوشنبه به ۶۰۱ میلیون دلار فروش داخلی برسد. جدا از فروش داخلی، این فیلم توانسته ۵۶۲٫۵ میلیون دلار از فروش خارجی به دست آورد و در کل ۱٫۱۶ بیلیون بیننده در سر تا سر جهان جذب کند.

کریگ تی نلسون (Craig T. Nelson) در نقش باب پار، هالی هانتر ( Holly Hunter) در نقش هلن پار، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش فروزون، هاک میلنر (Huck Milner) در نقش دَش، سارا واول (Sarah Vowell) در نقش وایولت صداپیشگان این نسخه بودند. همچنین از دیگر صداپیشگان می‌توان به باب اودنکرک (Bob Odenkirk)، کاترین کینر (Catherine Keener)، جاناتان بنکس (Jonathan Banks)، سوفیا بوش (Sophia Bush)، ایزابلا روزلینی (Isabella Rossellini) و همچنین برد برد (Brad Bird) اشاره کرد.

نسخه دیجیتالی The Incredibles 2 در ۲۳ اکتبر امسال «۱ آبان» و نسخه نمایش خانگی آن در تاریخ ۶ نوامبر امسال «۱۵ آبان» در سه نسخه ۴K Ultra HD، بلوری و DVD منتشر می‌شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.