کاستر-والدو: فکر نمی‌کردم جیمی لنیستر تا فصل هشتم Game of Thrones زنده بماند

3 September 2018 - 23:30

نیکولای کاستر-والدو (Nikolaj Coster-Waldau) می‌گوید، اعتراف می‌کنم که هیچوقت فکر نمی‌کردم جیمی لنیستر تا فصل هشتم Game of Thrones (بازی تاج و تخت) زنده بماند. مانند اکثر شخصیت‌های Game of Thrones، شخصیت جیمی لنیستر نیز طی سریال دستخوش تغییرات زیادی گشت. در فصل‌های اخیر شخصیت وی از یک رهبر گستاخ، مغرور و بی‌ادب به یک رهبر با ویژگی‌های قهرمانانه تغییر پیدا کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال «بازی تاج و تخت» کار خود را در سال ۲۰۱۱ از شبکه HBO آغاز کرد. این سریال اقتباسی است از رمان «ترانه یخ و آتش» از جورج آر آر مارتین (George R. R. Martin). این سریال خیلی سریع نظر بینندگان را به خود جلب کرد و به محبوبیت زیادی دست یافت و به یکی از پربیننده ترین برنامه‌های HBO تبدیل شد. به نظر می‌رسد فصل پایانی سریال «بازی تاج و تخت» یکی از پربحث ترین رویدادهای تلویزیونی در سال‌های اخیر بوده باشد. شاید شنیدن این موضوع که فصل هشتم «بازی تاج و تخت» فقط شش قسمت است، کمی ناامید کننده به نظر برسد، اما گفته می‌شود بعضی از این قسمت‌ها بسیار طولانی خواهند بود. تا کنون جزئیات بسیار کمی از فصل آخر افشا شده است، که شاید دلیل اصلی آن هک شدن شبکه‌ی HBO و لو رفتن فیلمنامه و اطلاعات شخصی کاربران باشد. بیندگان زیادی می‌خواهند بدانند در فصل هشتم چه کسی می‌میرد و چه کسی زنده می‌ماند، و حالا کاستر-والدو می‌گوید فکر می‌کنم قرار است شخصیتی که من بازی می‌کنم، در همان اوایل فصل جدید بمیرد.

کاستر-والدو اخیرا با The Huffington Post در مورد حضورش در فصل هشتم و نظرش راجع به فیلمبرداری فصل پایانی، گفتگو کرده است. وقتی صحبت از حضور او در فصل پایانی به میان آمد او گفت:

میدانم! تا همینجا بودنم هم یک سوپرایز بوده است.
وای خدا! هربار که یک فیلمنامه‌ی جدید به دستم می‌رسید می‌گفتم “خیلی خب، این یکی دیگر من هستم.” اما نه. مثل اینکه لنیستر‌ها قرار است تا آخر باشند.

کاستر-والدو در ادامه اضافه کرد، اگرچه خداحافظی کردن با شخصیت جیمی لنیستر برایش یک لحظه‌ی تلخِ شیرین بوده است اما این نوید را هم داد که سریال پایانی راضی کننده خواهد داشت.


«بازی تاج و تخت» به کشتن کاراکترهای اصلی، آن هم زمانی که طرفداران تازه به آن‌ها علاقه مند می‌شوند، شهرت دارد. اکنون، افراد زیادی نمی‌توانند بگویند که جیمی را از همان ابتدا دوست داشتند، اما می‌توانند ادعا کنند زمانی‌که شخصیتش تغییر کرد و فروتن‌تر و با درک تر شد، به او علاقه‌مند شدند؛ بخصوص از وقتی که دستش را بریدند.ظاهرا مصاحبه نتوانست دقیقا فاش کند که جیمی در فصل هشتم زنده می‌ماند یا می‌میرد، شانس هر کدام از این اتفاقات یکسان است و ممکن است هر اتفاقی بیفتد؛ ممکن است یکی از بازماندگان باشد یا یکی از رفتگان.

با اینکه کار کاستر-والدو در سریال به پایان رسیده و هزینه ‌هایش هم پرداخت شده است، اما فصل هشتم تا سال ۲۰۱۹ پخش نخواهد شد. گفته می‌شود HBO هنوز آمادگی پخش «بازی تاج و تخت» را ندارد، چرا که هم اکنون درحال کار کردن روی یک اسپین آف از سریال است که مربوط به هزاران سال پیش از زمان کنونی سریال است. گرچه حضور شخصیت‌های اصلی «بازی تاج و تخت» در اسپین آف بعید بنظر می‌رسد؛ اما همچنان طرفداران می‌توانند منتظر باشند و ببینند زمانی‌ که این سریال در تابستان ۲۰۱۹ پخش خواهد شد، چگونه پایان خواهد یافت.

 

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.