جفری دین مورگان از علاقه‌اش برای بازی در نقش Lobo دنیای DC می‌گوید

3 September 2018 - 00:00

جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) یک بار دیگر از علاقه‌اش به بازی در نقش لوبوی کامیک‌های DC خبر داد. این بازیگر کارکشته که بخاطر ایفای نقش نگان در سریال The Walking Dead در سال‌های اخیر شناخته می‌شود، کارهای درخشان دیگری در حوزه‌ی سینما و تلویزیون نیز در کارنامه دارد. مورگان که نقش پدر بدبین و همیشه غایب سم و دین وینچستر را در سریال Supernatural داشته است، در فیلم Watchmen (نگهبانان) از زک اسنایدر (Zack Snyder) که در آن با دواین جانسون (Dwayne Jonson) همبازی است، نیز حضور داشته است. در ادامه یا سینماگیمفا همراه باشید.

لوبو در دهه‌ی ۱۹۸۰ به‌ عنوان تقلیدی از شخصیت‌های The Punisher و Wolverine خلق شد، اما در نهایت به عنوان یک مزدور و شکارچی جایزه‌ بگیرِ میان‌ستاره‌ای، شهرت یافت. لوبو که به تمام کردن کارها به هر قیمتی، معروف است، یک لات گردن کلفت و ضد قهرمان است که با همه در می‌افتد؛ از Superman گرفته تا Deathstroke. این شخصیت، برای اولین بار در فصل دوم Syfy’s Krypton به نمایش درخواهد آمد. با اینکه تلاش‌های زیادی برای اقتباس از شخصیت لوبو برای ساخت یک فیلم انحصاری بزرگ صورت گرفته بود اما این تلاش‌ها تاکنون نتوانسته بود راه به جایی برد. در حالی که فیلم Lobo همچنان در حال بازنویسی است، اما به نظر می‌رسد اگر این فیلم به مرحله‌ی پیش تولید برسد، افراد زیادی هستند که خواهان برعهده گرفتن تولید آن باشند.

بنابر گزارش ComicBook، واکر استاکر (Walker Stalker) در گفتگوی خبری‌ای که با مورگان داشت از او در مورد اینکه به بازی در نقش کدام یک از شخصیت‌های مارول علاقه مند است پرسیده بود. مورگان که با شنیدن این سوال کمی نگران شد، پاسخ داد که در حال حاضر بزرگترین و بهترین شخصیت‌های مارول، گرفته شده‌اند. او پس از مصاحبه‌ی مختصری که با رید ریچاردز (Reed Richards) از Fantastic Four داشت اظهار داشت:

تنها کسی که می‌خواهم نقش آن را بازی کنم لوبوی DC است. او یک کله خر به تمام معناست.

این اولین باری نیست که این بازیگر به بازی در نقشِ این شخصیت دی سی اظهار علاقه می‌کند. او اولین بار این خواسته را در سال ۲۰۰۹، زمانی که گای ریچی (Guy Ritchie) از آمدن لوبو به دنیای فیلم و سینما خبر داد، مطرح کرد. در آن زمان، او یک طرفدارِ تازه کار فیلمهای اقتباس شده از کتاب‌های کامیک بود. او هرکاری که می‌توانست انجام داد تا در حد واندازه‌‌ای باشد که بتواند در آن نقش بازی کند، اما این اتفاق نیفتاد. البته آن‌ها می‌توانستند با قرار دادن سر او روی بدن میکی رورک (Mickey Rourke)  کاری کنند تا مورگان نقش لوبو را بازی کند.

چه مورگان به آرزویش برسد چه نرسد و چه اینکه تا چه حد برای ایفای این نقش مناسب است یا نه؛ همه‌ی این‌ها به شور و اشتیاق موجود برای گرفتن این نقش، بستگی دارد. به هرحال در مورد اینکه آیا او می‌تواند انتخاب خوبی برای این نقش باشد، کمی تردید وجود دارد.

با اینکه بالا رفتن سن او و تحلیل رفتن فیزیک بدنی‌اش یکی از پوئن‌های منفی او برای گرفتن این نقش است، اما بازی او در فیلم Batman V Superman: Down of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) به عنوان توماس وین نیز پوئن مثبتی برای او محسوب می‌شود که نباید آن را فراموش کرد. احتمالا میکی رورک قصد واگذار کردن نقشش را ندارد (حتی به صورت دیجیتالی) و خبرهای منتشر شده نیز حاکی از آن است که DC کمتر نشان دادن سن بازیگران و تغییر چهره‌‌ی آن‌‌ها با استفاده از حقه‌های دیجیتالی در دستور کار قرار خود قرار داده است. به هرحال پتانسیلی که مورگان با بازی در نقش توماس وین و همچنین بازی در فیلم روی زک اسنایدر و The Flash از خود نشان داده است، می‌تواند مسیری عالی برای ماندنش در دنیای سرگرمی DC باشد؛ کسی چه می‌داند شاید او بتواند روزی نقش لوبو را ایفا کند.

 

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.