احتمال دارد که وودی آلن فیلم A Rainy Day in New York را کارگردانی نکند!

4 September 2018 - 09:00

جنبش Me too# در صفحات اجتماعی باعث شد که بار دیگر اتهامات آزار جنسی وودی آلن «Woody Allen» شدت بگیرد. این جنبش برای حمایت دیلین فرو «Dylan Farrow» ایجاد شد. اما حالا سرنوشت فیلم A Rainy Day in New York با کارگردانی وودی آلن چه خواهد شد؟ با سینماگیمفا همراه باشید.

آلن فیلم‌برداری فیلم A Rainy Day in New York را در پاییز به اتمام رساند. پس از به اتمام رساندن فیلم‌برداری این فیلم، چند تن از بازیگران گفتند که از کار کردن با آلن در پروژه A Rainy Day in New York به شدت پشیمان هستند و او را به آزار جنسی محکوم کردند.

به نقل از Page Six، آمازون هنوز هیچ تاریخ انتشاری را برای A Rainy Day in New York مشخص نکرده است و معلوم نیست که اصلاً بخواهد این کار را انجام بدهد یا خیر. البته ممکن است که این فیلم فقط به صورت دیجیتالی و بدون هر گونه تبلیغات منتشر شود و شاهد انتشار آن بر روی پرده‌ سینماها نباشیم.

البته فقط اتهامات دلیل نگرانی آمازون نیست، گزارشی نشان می‌دهد که درون فیلم A Rainy Day in New York، جود لا «Jude Law» نقش شخصیت ۴۵ ساله‌ای را بازی خواهد کرد که با ال فانینگ «Elle Fanning» (ال فانینگ در دنیای واقعی ۲۰ ساله است) رابطه جنسی دارد. با شدت گرفتن جنبش Met Too# در صفحات اجتماعی قطعاً انتشار این فیلم برای آمازون یک ایده‌ی بد خواهد بود.

آمازون هنوز برای ۳ فیلم دیگر با آلن قرار داد دارد؛ اما سرنوشت این قرارداد در حال حاظر مشخص نیست.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.