ساموئل ال جکسون در فیلم‌برداری Spider-Man: Far From Home حاضر ‌می‌شود

4 September 2018 - 17:12

ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) زمان زیادی از تعطیلات خود را در فرانسه سپری کرده است و به طور مرتب در صفحات اجتماعی از مسافرت‌های خودش خبر می‌دهد اما او باید به کارش برگردد و در فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» نقش خودش به عنوان نیک فیوری (Nick Fury) را از سر بگیرد. این بازیگر ابتدا یک عکس در ماه ژوئیه منتشر کرد که نشان می‌داد به دنیای سینماتیک مارول برگشته است. برای مدتی، همه تصور می‌کردند که منظور این عکس فیلم Avengers 4 «انتقام جویان ۴» است که تصویر برداری آن همزمان با تصویربرداری‌های اولیه‌ی «دور از خانه» انجام می‌شد. اما سرانجام اعلام و تایید شد که او بخشی از دنباله‌ی مرد عنکبوتی به کارگردانی جان واتس (Jon Watts) است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جزئیات داستان فیلم «دور از خانه» مشخص نیست چرا که داستان آن می‌تواند وقایع فیلم «انتقام جویان ۴» را نیز لو بدهد. اما چیزهایی که می‌دانیم این است که «مرد عنکبوتی: دور از خانه» مرد جوان نیویورکی را برای تعطیلات تابستان به دور اروپا می‌برد. در این دنباله‌ شخصیت‌های شروری از جمله میستریو (Mysterio)، والچر (Vulture)، هیدرومن (Hydro-Man)، چمِلئون (Chameleon) و مولتن من (Molten Man) ظاهر خواهند شد. خبر خوب این است که نیک فیوری نیز به پیتر در این مبارزه کمک خواهد کرد.

جکسون در یک پست اینستاگرامی خاطر نشان کرد که نقش خودش یعنی نیک فیوری را در «دور از خانه» بازخواهد یافت اما متاسفانه هیچ تصویری از شخصیت وی در این نقش تا الان موجود نیست. بنا بر موقعیت جغرفیایی که جکسون اعلام کرده است، فیلم‌برداری در وولویچ شمالی (شمال لندن) و نیوهام (لندن) در انگلستان صورت خواهد گرفت.

با توجه به اینکه پیتر و نیک فیوری هنوز همدیگر را ملاقات نکرده‌اند، هنوز مشخص نیست که نیک فیوری قرار است چه نقشی در آینده‌ی پیتر داشته باشد. در هر صورت فیوری هرگونه تهدید احتمالی علیه زمین را رصد خواهد کرد و حتی با سقوط شیلد (S.H.I.E.L.D) هم فیوری باید بداند که «مرد عنکبوتی» چه کسی است. پیتر با توجه به فعالیت‌های قهرمانانه‌ای که انجام داده است، خودش را در طی داستان Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» به استارک اثبات کرده است.

می‌دانیم که این دو شخصیت در فیلم سال بعد «انتقام جویان ۴» نیز باز مسیرشان یکی خواهد شد. هر دو شخصیت در طی حوادث «نبرد ابدیت» توسط تانوس از بین رفتند اما هواداران می‌دانند که قرار است دوباره زندگی‌شان را به دست بیاورند. در حال حاضر باید از «انتقام جویان» دور شویم و منتظر باشیم تا ببینیم فیوری و پیتر در «مرد عنکبوتی: دور از خانه» چه ارتباطی با هم خواهند داشت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.