زمان آغاز فیلمبرداری پیش‌درآمد سریال Game of Thrones مشخص شد

4 September 2018 - 14:45

فیلمبرداری سریال پیش‌درآمد مجموعه‌ی Game of Thrones «بازی تاج‌وتخت» در فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ در کشور ایرلند آغاز می‌شود. در حالی که این سریال فعلا فاقد عنوانی رسمی است اما در حال حاضر با عنوان کاری The Long Night «شب طولانی» پیش می‌رود. این مجموعه توسط فیلمنامه‌نویس خلاق و زایا، جین گلدمن (Jane Goldman) آفریده شده است. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children و مجموعه‌فیلم Kingsman «کینگزمن» اشاره کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

مجموعه‌ی گلدمن که شبکه‌ی اچ‌بی‌او (HBO) سفارش ساخت آن را اوایل سال جاری داد، هزاران سال پیش از رویدادهای سریال «بازی تاج‌وتخت» به وقوع می‌پیوندد و حقایق پیش پرده‌ی به‌وجود آمدن وایت واکرها (White Walkers) و نیز تاریخچه‌ی وستروس (Westeros) را برملا می‌کند. این پیش‌درآمد قرار است از طریق شبکه‌ی اچ‌بی‌او در سال ۲۰۲۰ یعنی یک سال پس از به پایان رسیدن مجموعه‌ی «بازی تاج‌وتخت» با فصل هشتم به روی آنتن برود.

مطابق با گزارش GWW فیلمبرداری قسمت پایلوت «شب طولانی» احتمالا در ماه فوریه در استودیوی تایتانیک در شهر بلفست (Belfast) در شمال ایرلند (همان لوکیشن سریال «بازی تاج‌و‌تخت») آغاز می‌شود. این گزارش با اظهارات کیسی بلویز (Casey Bloys)، رئیس بخش برنامه‌سازی شبکه‌ی اچ‌بی‌او که در مراسم انجمن منتقدان تلویزیون در ماه ژوئیه بیان شد هم‌خوانی دارد. بلویز در آن‌جا گفته بود که ساخت سریال پیش‌درآمد گلدمن اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. در زمان نوشتن این مطلب هنوز بازیگران این مجموعه اعلام نشده‌اند.

در حالی که در یک زمان چندین پیش‌درآمد یا اسپین‌آف مربوط به سریال «بازی تاج‌وتخت» در حال گسترش بود، بلویز تأیید کرده که در حال حاضر مجموعه‌ی متعلق به گلدمن تنها گزینه‌ای است که رو به جلو حرکت می‌کند. سفارش ساخت «شب طولانی» هنوز رسما به عنوان یک سریال کامل داده نشده است بنابراین شبکه‌ی اچ‌بی‌او می‌تواند در صورتی که سریال پیش‌درآمد گلدمن مطابق با انتظارش پیش نرفت، اسپین‌آف‌های دیگر را جایگزین آن کند.

اچ‌بی‌او همچنین نیازی به عجله برای ساخت مجموعه‌ی «شب طولانی» برای اطمینان از پررویداد بودن شبکه در سال ۲۰۲۰ ندارد. فهرست آثار در صف انتظار پخش این شبکه همین حالا هم بسیار پروپیمان است. از میان مجموعه‌های پیش‌ رو می‌توان به فصل پایانی سریال «بازی تاج‌وتخت»، فصل دوم سریال Big Little Lies «دروغ‌های کوچک بزرگ»، فصل سوم سریال True Detective «کارآگاه حقیقی» و فصل اول سریال Watchman اشاره کرد.

با توجه به سابقه‌ی درخشان گلدمن احتمال این‌که سفارش ساخت سریال «شب طولانی» به صورت کامل از سوی شبکه‌ی اچ‌بی‌او داده شود بسیار زیاد است.

منبع:ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

Comments are closed.