مارک همیل و کوین کانروی دو انیمشن جدید DC را لو دادند

6 September 2016 - 09:00

مارک همیل (Mark Hamill) و کوین کانروی (Kevin Conroy) افسانه‌ای به تازگی در نمایشگاه نمایشگاه طرفداران ۲۰۱۶ در کانادا حضور یافتند و مثل همیشه حضور آن‌ها، یک حضور معمولی و ساده نبوده و احتمالا دو انیمیشن آینده DC را لو داده‌اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

آیا Batman: Hush و A Death in the Family جزء پروژه‌های آینده انیمیشن سازان DC هستند؟ به نظر می‌رسد کوین کانروی و مارک همیل قصد داشتند تا همین موضوع را طی پنل خود در Canada 2016 Fan Expo به طرفداران برسانند.

طی یک پرسش و پاسخ که در این مراسم شکل گرفت، شخصی در مورد عناوین انیمیشن در حال توسعه شرکت DC و Warner Bros پرسید. پس از این سوال بود که کانروی رو به مارک همیل گفت:«در مورد Hush چه فکر می‌کنی؟» طبیعی بود که همهمه و نجواهای زیادی از طرفداران حاضر بلند شد اما پس از آن و با سوال مارک همیل، مخاطبان سر از پا نمی‌شناختتند. همیل خطاب به کانروی گفت:« خب، تو در مورد A Death in the Family چه فکر می‌کنی؟»

آیا مارک همیل و کوین کانروی افسانه‌ای، دو انیمیشن فوق‌العاده و در حال ساخت DC را به طرفداران لو دا‌ده‌اند و واقعا قرار است Hush جف لوب و A Death in the Family جیم استارلین را به صورت انیمیشن مشاهده کنیم؟

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو برنامه انیمشن‌های آینده DC اعلام شد که شامل انیمیشن‌های Teen Titans: The Judas Contract ،Justice League Dark و اثر اصلی Bruce Timm، یعنی Batman and Harley Quinn می‌شدند. آیا قرار است Hush و Death in the Family در بین این برنامه‌ها باشند؟

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.