مجموعه کتاب‌های فانتزی The Witchlands به سریال تبدیل می‌شود

4 September 2018 - 21:30

در جدیدترین اخبار دنیای سینما و تلویزیون اعلام شده که قرار است سریالی براساس مجموعه کتاب‌های The Witchlands «سرزمین ساحره‌ها» به قلم سوزان دنارد (Susan Dennard) ساخته شود. کمپانی جیم هنسون (The Jim Henson Company) وظیفه‌ی ساخت این اثر را برعهده گرفته و در طی مراسم دراگون کان (Dragon Con)، هلی استنفورد (Halle Stanford)، مدیر عامل کمپانی، به همراه دنارد از برنامه‌های‌شان برای این مجموعه و نسخه‌ی لایو-اکشن آن‌ رونمایی کرده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مجموعه‌ی سرزمین ساحره‌ها تا به حال شامل دو رمان و یک اسپین‌آف بوده و سومین شماره‌ی آن هم قرار است در فوریه ۲۰۱۹ (بهمن ۹۷) منتشر شود. داستان این مجموعه در قاره‌ای روایت می‌شود که در آن سه امپراطوری در کنار یکدیگر و در صلح موقت بیست ساله‌ای، که آخرین روزهای آن در حال سپری شدن است، حکومت می‌کنند. عده‌ای از مردم دارای قدرت‌هایی هستند که «جادوگری» نام دارد و با وجود اینکه اگر فردی با این قدرت‌ها به دنیا بیاید، ارزش بالایی خواهد داشت؛ اما عده‌ای از جادوگرها از ارزش بیشتری برخوردار هستند و قدرت‌های خاص‌تری دارند. در این داستان شاهد شخصیت‌هایی اصلی به نام‌های «سافیا»، «ایزولت»، «شاهزاده مریک» و «ایدوآن» هستیم و بعد از اینکه سافیا به قدرت‌های جادویی خود پی می‌برد، این چهار شخصیت درگیر مشکلات و جنگ‌های بین سه امپراطوری و مقابله با کسانی که می‌خواهند آن‌ها را شکار کنند می‌شوند.

دنارد درباره‌ی این اقتباس تلویزیونی گفته:

«من خیلی هیجان‌زده هستم که مجموعه‌ی سرزمین ساحره‌ها در دستان کمپانی پویا و خلاقی مثل کمپانی جیم هنسون قرار گرفته. این اتفاق رویایی است که به حقیقت پیوسته و من نمی‌توانم صبر کنم تا شاهد نتیجه‌ی کار آن‌ها برای به تصویر کشیدن دنیا، شخصیت‌ها، جادو و موجودات مجموعه‌ی سرزمین ساحره‌ها باشم.»

استنفورد و دنارد، به همراه لیزا هنسون (Lisa Henson) وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را هم برعهده دارند. هنوز اطلاعات دیگری راجع‌به این پروژه منتشر نشده اما باتوجه به کارنامه‌ی کمپانی جیم هنسون، می‌توان انتظار داشت که اقتباس خوبی از سرزمین ساحره‌ها و شخصیت‌های محبوب آن ساخته شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.