پوسترهای جدید فیلم Goosebumps2: Haunted Halloween منتشر شد

4 September 2018 - 00:00

سونی پیکچرز پوسترهای جدید فیلم Goosebumps2: Haunted Halloween را در کنار یک گروه خرس پاستیلی چسبناک منتشر کرد. این فیلم دنباله‌ی فیلم موفق سال ۲۰۱۵ آن است که در هالووین منتشر شد. Goosebumps (مور مور) اقتباسی از کتاب کمدی-ماجراجویی آر ال استاین (R.L. Stine) است که به فروش بیش از ۴۰۰ میلیون دست یافت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

از بازیگران حاضر در این دنباله می‌توان به کن جیونگ (Ken Jeong)، وندی مک‌لندن-کاوی (Wendi Mclendon-Covey)، مدیسون ایسمن (Madison Iseman)، بن اوبرین (Ben O’Brien)، کلیل هریس (Caleel Harris)، جک بلک (Jack Black) و جرمی ری تایلر (Jeremy Ray Taylor) اشاره کرد. انتظار می‌رود دیلن مینت (Dylan Minnette)، رایان لی (Ryan Lee) و اودیا راش (Odeya Rush) که در قسمت قبلی این فیلم حضور داشتند نیز به این دنباله بازگردند. اری سندل (Ari Sandel) کارگردان این فیلم خواهد بود و درن لمکه (Darren Lemke) نیز فیلنامه نویس آن است.

فیلم Goosebumps، براساس یکی از پرفروش ترین سری کتاب‌های جهان، که تا کنون بیش از ۴۰۰ نسخه از آن در دنیا چاپ شده است، ساخته شده است. در اولین سری فیلم Goosebumps دیدیم که هیولاها بطور غیر منتظره‌ای در شهر رها شدند. این فیلم توانست با بودجه‌ای حدود ۵۸ میلیون دلار به فروش بیش ۱۵۶ میلیون دلار برسد. Goosebumps همچنین توانست رتبه یک باکس آفیس و چارت‌های فروش را در زمان انتشارش به خود اختصاص دهد که این دستاوردی چشمگیر برای آن محسوب می‌شود.

Goosebumps2: Haunted Halloween در ۱۲ اکتبر به نمایش در می‌آید.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.